Gå til innhold

MsChubbys slanketråd


MsChubby

Anbefalte innlegg

Hei hei alle medslankere!

Jeg er helt fersk her på DinBaby, men nå er jeg kommet hit og jeg har bestemt meg for å lage denne tråden for å holde styr på slankingen min.

Jeg har i 4 år nå prøvd å gå ned i vekt, og misslyktes hver gang. For hver av mine barn har vekta klatra litt og litt og nå er jeg oppe i hele 110 kilo. Det syns jeg er voldsomt mye, skjønner ikke hvordan jeg har tillatt det å skje. Jeg har fokusert mer på å ta vare på min mann og mine barn, men nå er det min tur! Ikke snakk om at jeg skal veie mer nå, jeg skal ihvertfall under 100. Det er mitt første mål.

Jeg har prøvd diverse metoder for å slanke meg. Gikk på Reductil i 2 måneder og gikk ned 7 kg, men alt kom på etterpå. Har prøvd herbalife, men det ga ingen forandring. Og har gått på forskjellige dietter, men ingenting har funka særlig bra.

Denne gangen vil jeg prøve å få til en livsstilsendring. Jeg spiser egentlig veldig sunt, må bare få kutta ut sjokoladen og ostepoppen og spise litt mer frukt og grønt.

Trene skal jeg også, men orker ikke å hive meg på i et voldsomt tempo. Må ta det gradvis, så idag tok jeg minstemann på ryggen i Mei Taien og så gikk jeg og begge ungene på skogstur i 1 time. Så jeg skal prøve å være aktiv 1 time hver dag.

 

Dette kommer nok til å gå sakte, men jeg skal greie det!

Jeg begynner veiing og måling i morgen tidlig, gleder meg allerede!

Kom gjerne med tips eller kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lycka till... å om du vill så gå in på sidan www.tenkslank.no å gå en sån kurs eller køp boken tenk deg slank av sigurd stubsjøen. jag ha gjort båda delarna å det hjælper kan ja lova d tar tid men fungerar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake fra ferien :-) Nå skal det bli liv igjen her!

 

Hei MsChubby! Nydelig jobbet snuppa;) Blir veldig stolt av folk som deg som er så selvsikre til å gå ned i vekt! Jeg synes dietten din virker også veldig realistisk og best av alt at du ikke haster! Jeg er rett og slett ærlig fordi jeg er veldig utålmodig når det gjelder veiing jeg tror at jeg har spist sunt idag og nå må jeg ha gått ned en kilo men har lært at det er ikke noe vits!

 

Jeg veide 76,8 kilo mai og nå idag veier jeg 66,4 kilo er 164 høy(ikke høy as:(:(:(

 

Har også gått på sunt diett men jeg startet i mai i år!

 

Kommer gjerne til å gi deg råd,støtte deg eller bare lese innleggene dine om hvordan du har det så ikke vær bekymret at du er aleine for det er du ikke :) slankesøster tjukkis vil alltid være her!

 

Lykke til og kanskje vi snakkes!

 

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. veiing 11. Juli

110 kg

119 cm rundt navlen

35 cm rundt overarm

132 cm rundt hofte/rumpe

77 cm rundt lår

112 cm rundt bryst uten BH

Mitt første mål: Komme meg under 100 kilo

 

 

Jeg er 1,70 cm høy, og jeg har ganske store hofter og stor rumpe men det er noe jeg bestandig har hatt. Alle mål er tatt rundt den største delen.

Idag har jeg vært ute og gått tur i 1 time sammen med ungene.

Har spist greit, grovbrød til både frokost og lunsj. Og til middag hadde vi taco med svinekjøttdeig og masse grønnsaker. Bruker ikke rømme eller ost på. Er dette veldig usunt? Det er vel isåfall tacoskjellet som ikke er bra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjukkis!

Jeg håper jo jeg kan greie dette, det er egentlig ikke et valg for meg å bli der jeg er nå. Har to barn som jeg vil leke og kose meg med, og jeg vil ikke at jeg skal bli syk pga overvekt. Og selvfølgelig håper jeg å kunne gå på stranda i bikini i framtiden!

 

Du har jo kommet langt da, 10 kg er ganske mye det! Og 2 måneder er jo ingenting, du har vært kjempeflink!

Det er godt at det ikke bare er meg som sliter med den dumme vekta!

Jeg må bare spørre litt: Hva spiser du i løpet av en vanlig dag? Har du et framtidig mål?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mschubby:) så klart skal du greie dette jeg skjønner hvordan du tenker når du har små barn som vil være ute dagen lang og leke med sin mor veldig slitsom når man veier litt mye og skal være aktiv samtidig! Jeg synes du har et realistisk mål og det er bra å begynne sakte ! Begynner du fort og haster går du opp igjen gjerne mer :(

 

Ja 10 kg er mye det, men jeg har tenkt meg å komme ned til 55 kg :) så det er målet mitt veit ikke hvor lang tid det vil ta

 

Jeg spiser

 

frokost: 2 knekkebrød med kun agurk på(mange syned det smaker dritt men helt ærlig digger jeg det )

lunsj: banan eller pære

middag: grønnsaksuppe(hjemmelag)

aften: en frukt

 

ellers drikker jeg et glass vann før måltidet og en etter!

 

pss...trener vær eneste dag i 1 time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, leser alt om slanking med interesse....

Spiser ikke du veeeldig lite på en vanlig dag? Hvor mange kalorier blir det? HAr du hatt problemer med at kroppen har havnet på sparebluss? Man skal vel ha et visst antall kalorier for å holde forbrenmningen i gang...

Men du har jo vørt superflink da...

 

Jeg er 1,69 høy og veier ca 69 kg, skal ned til 62 ca som er min trivselsvekt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei 4 barnsmamma :)

 

du er den ikke eneste som har sagt at jeg spiser for lite det har faktisk mange som andre som oxo har sagt det, men jeg får ikke i meg mer enn dette jeg veit ikke hvorfor! helt ærlig så har jeg ikke peiling på hvor mange kalorier jeg spiser i løpet av en dag, men regner med at det ikke er masse hehe men sånn er det bare føler meg ganske mett av alt maten jeg spiser så av den grunn er jeg skikkelig fornøyd

 

du har jo ikke så mange kilo du skal ned da :) håper du greier det og lykke til videre

 

klem fra meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen!

Det har vært dårlig med oppdatering fra meg, for siden sist så har jeg gifta meg, vært på en liten ferie og vært i enda et bryllup.

Imorgen skal jeg ha veiedag, men jeg tror ikke det har skjedd noe nytt pga. endel god mat og kaker. Så jeg får se imorgen, håper noe er forandret ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...