Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kontakte helsestasjonen i morgen, men er det noen som har tps i tillegg?

Gutten min er snart 8mnder. Han vil ha morsmelk og fruktmos, men det er alt. Han har plutselig begynt å lukke munnen godt igjen når jeg prøver med grøt. Jeg har prøvd forskjellige typer og har hatt fruktmos i grøten. Har også prøvd med skive, men det spytter han også ut. Han spiser kanskje 1/4 av middagsglass, men ikke mer. Og han har ganske tørre bleier, selvom jeg gir han mye vann og pupp.

Må nevne at han har vært litt forkjølet i det siste. Matnekten har vart i nesten ei uke nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at vi har prøvd flaske, han spiste ikke så mye da heller.

Skrevet

Du har kanskje prøvd med masse fruktmos og litt grøt på samme skje? Det var det eneste som funket på Leah i starten, fruktmosen måtte ligge oppå grøten, ikke blandes i..sånn at det kunne være fruktmos ytterst på skjea(som berørte leppene så hun ville åpne de) og grøt innerst:)

Skrevet

Vi prøvde fruktmos oppå grøten, men det funka bare med ei skje, da skjønte han at det var grøt, hehe

Men, vi snakket med helsesøster og tok en tur innom legen for sikkerhetens skyld, og samme dagen begynte han å spise igjen...

Typisk, hehe

Han har fått ei hjørnetann, det kan forklare litt av den manglende matlysten, pluss varmen som har vært i det siste.

Nå er alt ved det normale iallfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...