Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei Jeg sitter og koser med en gutt på 1 mnd:-) Nå har tanken på en til begynt å svirre:-) Har veldig lyst på 2 tette samtidig har jeg lyst til å nyte denne babytiden. Jeg har to på 8 og 5 år fra før og hadde vel egentlig tenkt å si stopp nå men.... Ser jo fordelen med å ha to som er ganske jevngamle samtidig innbiller jeg meg at det blir steintøft siden jeg har en mann som er ukependler. Blir jo veldig mye å følge opp på egenhånd. Hva mener dere? Erfaringer tas imot med takk, både posetive og negative:-)
Hilde :) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 kjør på! hehe går gravid nå med nr 5. og sitter med en liten en på 4 mnd her i fanget vet ikke helt hvor langt jeg er på vei enda, men regner med at det vil bli 11-12 mnd mellom spira i magen og lillegutt.. de to elste mine skiller 20 mnd.. travelt til tider med to tette men veldig greit også
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Skal............. ) Med mine to siste vil det skille 14 mnd. Går så fint atte..
maria isabell Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 tenk så koselig for babyen din å få en bror eller søster tett i alder...så koselig for hele familien:) venter bare nr 2,det blit 1,5 år mellom dem,ønsker minst 5 barn tett i alder...så lenge legen mener kroppen min tåler det,ønsker eg mangen barn:) kanskje det kan være lurt å vente minst 6 mnd før en setter i gang prøvinga slik at en får litt kvile:) lykke til.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå