Gå til innhold

Da prøver jeg å flytte inn hit igjen

74skytte

Anbefalte innlegg

Andre ivf forsøk, og tredje innsetting. Nå satt den. Men jeg har desverre vært her et par ganger før, og måtte "flytte" ut igjen etter rundt 7-8 uker. Men denne gangen vil jeg være her helt fram til rundt 19. mars 2009. Det er greit med et sted hvor andre vet hva man har vært i gjennom for å komme hit.

Nå lurer jeg bare på om dere lever helt som før. Er dere forsiktig med trening, løfting etc.? De sier at man kan leve som normalt, men det er klart at når jeg har mistet 2-3 ganger før og vært prøvere i 3 1/2 år, så blir man nervøs. Noen tips?

Fortsetter under...

Gratulerer 74 skytte!!!

Alle gode ting er tre - denne gangen går det bra :)

Jeg skravlet litt med deg på bli gravid for en stund siden. Jeg er nå høygravid og alt har gått kjempefint i svangerskapet (til tross for en SA og en EXU tidligere). 38 dager igjen til termin nå. Gleder meg til å hilse på snuppa i magen. Jeg har levd som normalt i svangerskapet, men tok det ganske med ro de første månedene og sov masse - var trøtt hele tiden, og da var det tydeligvis behov for masse søvn. Følg signalene du får fra kroppen og ikke slit deg ut.

Gled deg til alle de fantastiske opplevelsene i svangerskapet :)

Jeg fikk beskjed om ikke å hoppe. Gå rolige turer og da ikke med hund, vi hadde labrador og golden.

Lykke til, alle gode ting er tre!

Men du, du trenger ikke hoppe inn og ut av dette forumet. Dette er opprettet for slike som deg og meg og en må ikke være gravid for å være her inne.

Hei,

Håper det fortsatt går bra med deg! Jeg var på UL for en knapp uke siden da jeg var 6+3 og fikk se et bankende hjerte, til stor lettelse. Pga ferieavvikling er IVF-klinikken stengt noen uker, men tilfeldigvis var legen tilstede da jeg ringte pga mye smerter og tok meg inn for en sjekk.

Fikk spurt litt om dette med trening. Har ikke selv turt å trene disse ukene fordi den lille spiren er så dyrebar. Han sa at man skal selvsagt være forsiktig med tunge løft og for høy puls, men at ellers ville han bare gi det generelle rådet at jeg ikke gjorde noe som jeg ville kunne komme til å kunne angre på dersom noe går galt. Og det er jo sant nok. Han sa at inntil videre ville han anbefale å gå gode turer hver dag. Prøver, men kvalmen setter en effektiv stopper for de fleste anstrengelser ;-)

Hei Bea. Har du virkelig kommet så langt. Tror kanskje vi hadde forsøk sammen i desember. Jeg hadde 1 forsøk da, med innsetting 5 des. I dag er jeg 5+2, så jeg har en lang vei igjen. Men satser på at jeg får gå hele veien ut denne gangen. Lykke til de siste ukene. Du får si i fra når det har skjedd noe.

• 3 uker senere...

Hei Skytte 74. Tenkte på deg når jeg logget inn her idag. Har ikke vært her på en stund da jeg etter at jeg ble gravid denne gangen har prøvd å ligge litt unna nettet for ikke å tenke for mye på alt som kan skje. Denne gangen ser det endelig ut til å gå bra for min del og jeg er nå snart 17 uker på vei. Var på ul sist i uke 11 og alt så bra ut. Legen sa allerede i uke 7 at "dette blir det barn av" så jeg har egentlig slått meg ganske til ro med det.

Fikk ikke til å sende deg en privat melding - innboksen din er visst full, men ser av profilen din at det ser ut til å gå bra med deg fremdeles. Krysser fingrene fortsatt for oss begge :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...