Sjokoladebanan Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 sukk sitter her å venter på min kjære skal komme hjem fra jobb, å tenker snart å gå på butikken en tur.. jeg er så fryktelig sugen på ett eller annet godt jeg kan lage både til middag å dessert.. noen som har noen ideer???
anette&tutta mari :) Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 dessert: gulrotkake:) m m m m m m m m m m m eller lag pannekaker eller lapper!
Sjokoladebanan Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 har ikke lyst på gulrotkake nå, orker ikke pannekaker heller hehe... nei jeg er vanskelig i dag...
anette&tutta mari :) Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 hm..hva med en pai til dessert? jeg har alltid frossen frukt i frysern så jeg kan bare lage en pai nårsom helst.. lag en paideig og så legger du på vanliljekrem og masse frukt og steker.. mm fy søren, naboen griller og det lukter HIMMELSK!!
Trulte76 Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 nacos med salat til Stek kjøttdeig, og ha i taco krydder..legg naco utover en panne og ha på kjøttfyllet og strø ost over..gratineres i ovnen. Lag en god salat til. Jeg synes det er godt med rømme til dessert norske jordbær med vaniljesaus.
Sjokoladebanan Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2008 ååååh nå ble jeg sulten.. fikk lyst på ALT hehe.. nei jeg fant ut jeg skulle lage svenske kjøttbullar å pommes frites til middag i dag, å så har jeg sendt gubben til å handle ingredienser til suksess terte, så da blir det det til dessær hehe
82glad Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har saftige, røde, deilige JORDBÆR i køleskapet:) anbefales!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå