cathrine&emma Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 har ei jente på 2.5 år og ho har nå 3 uker ferie fra barnehagen så da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på bleie slutt... om dagen.. ho har både tisset og bæsjet på potte før... men hvordan gå fram med belønning osv.. at ho for f.eks klistermerker eller noe hver gang ho klarer å si i fra at må potte eller går på potta? og hva kjøper man i premie? råd og tips/erfaringer?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Vi har ingen belønning, men han får derimot stormende jubel og bølgen hver gang:) Han synes det er super stas med brøl og applaus! Hadde tenkt på belønning, men har klart oss fint uten foreløbig. Lykke til:)
mai mammaen til to Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 kan jo prøve med klistremerker. at om hun har tisset 5 ganger så får hun en liten premie? her har snuppa sluttet med bleie for snart en uke siden. hun ville det helt selv. har bare tisset seg ut to ganger siden lørdag... kjempe flink..
brooklyn Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 vi hadde belønning med 5 klistremerker som gav en premie. Han plukket ut premiene selv. Trodde kanskje det kom til å bli pes for at han hele tiden ville ha premier når han var tørr, men klistremerker er mer enn godt nok nå, og innimellom glemmer han dem også. Vi begynte mandag for to uker siden og han har gått uten bleie og uten uhell den siste uken. OK; så han bæsjet på gresset her på tirsdag, men det skjer nok ikke igjen:) Nå er han kjempeflink gutt og i dag viste han stolt frem bæsjen i doskålen. mamma sjå! Stooooooor bæsj. Jeg var selvsagt utrolig støtternde og hauset kabelen godt opp. Han fyller tre om en mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå