_mariann_ Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Ammer min lille skjønne som nå er 3 mnd. ,men pga lav fødselsvekt har jeg fått "lov" til og gi mme når han fortsatt vil ha mer etter at han har fått hos meg. Brukt hipp fram til nå, byttet til nan for 4 dager siden for og se om han kankje gulper mindre og får mindre luft i magen, men etter d har d bare blitt verre. Vanligvis gjør han seg ut en gang om dagen, nå er d 3 dager siden sist.... skal jeg fortsette med nan? hørt at d kan ta 14 dager før man merker noen forskjell...noen med erfaring mht dette? Han får ca 2 flasker mme, en på ettermiddagen og en på kvelden, d har han fått i 2 mnd (som sagt ETTER at jeg har gitt han:)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hvis du ikke allerede har malt i flaskene, bør du kjøpe inn det, det løser opp hard mage. Ellers så er det ofte at man får vondt i magen i overgangen når man bytter merke. Vi byttet fra NAN til Hipp, og da hadde gutten litt magevondt den kvelden, men natten og dagen derpå var han fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå