Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Vår er sporløst forsvunnet etter en liten mini ferie hos søsteren min. Vi tok den ut av bilen og inn i huset til søss, men plutselig så var den vekk:( Ikke billig og erstatte alt inneholde altså, har shoppet for maaaange tusen i dag. Har en gutt med eksem og bruker ulike kremer på forskjellige områder på kroppen hans, febertermometeret, medisiner, såper, solkremener o.l (dyyyyyyrt, apoteket fikk en god slump med penger av oss i dag ja) Kan man få det dekt på reiseforsikring? Kjedelige og bruke så mye penger på noe man i utgangspunktet hadde..
Gjest ->>- Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Du får vanligvis ikke dekket ting du roter bort på reiseforsikringen.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Tror ikke man får igjen noe hvis man mister tinga sine selv. men kjipt ja!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 Oki, greit å vite:) Jeg vill ikke svindle, men kunne jo hende man hadde flaks:)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Ja sånt er dritt! Sjekk reiseforsikringen din du, vår dekker sånt i enkelte tilfeller skader ikke å høre! Jeg mistet en cdmappe en gang jeg,, ikke akkurat billig det heller :-S har fortsatt ikke fått kjøpt inn alt igjen og det er vel 5 år siden jeg mistet den. Flere hundre cd`er :(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2008 Ja er fryktelig kjedelig og miste slike ting. Kan man ikke miste noe billig i stede? En strikk feks, eller noe man ikke er avhengig av eller kommer til å savne? Får sjekke forsinkringene mine:) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå