vil ha en til=) Skrevet 10. juli 2008 #1 Del Skrevet 10. juli 2008 Testet positivt 4 dager før jeg dro til syden ei uke jeg da.er 5+5 nå og fornøyd med innsatsen i sydenlandet.Ikke lite man skal passe på da, spesielt med kosthold...jeg elsker jo gresk mat.kunne jo ikke gravse i salat og rå grønnsaker og ikke en gang tzatziki.ble litt paranoid og da.spiste det som lignet mer på barnemenymat. ble i grunnen dritt kjedelig mat....godt å være hjemme og kan velge litt mer hvertfall:) men for all del, godt å bade i havet og bli litt brun:) skal på første UL neste uke.skal følges opp med ukentlig UL til uke 12 pga 3 MA.krysser fingre og tær for at det er noe som lever der inne.kjennes slik ut på kroppen!!!!!kvalme som kommer og går, steinvonde pupper og hetetokter (kan være det bare forekom i syden da..hehe) Er da 6+4 og satser på hjertebank.Har fortsatt noen uker igjen av ferien min og det er så deilig!!!!!satser på at det fortsetter sånn også etter neste uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138202684-tilbake-fra-ferietur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå