Sunniva78 har to små Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har siden han var født prøvd å venne han på lyder når han skal sove på dagtid, hatt på radio og ikke listet oss rundt. Likevel er han veldig var, spesielt etter ca 30 min søvn. Er jo ofte de sover lett akkurat da, og er det noen lyder så våkner han lett. Er det stille kan han sove i 1 1/2 time. I sta skulle han sove, og etter 35 min var det ei nabodame som flira høyt på verandaen over her vi bor. Og gjett hvem som våkna... Grrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! Det er fryktelig irriterende at det skal være slik. Ender jo med at jeg blir irritert på de som lager lyder, hehe... Håper det går seg til, ellers blir det ikke mye søvn den dagen han skal begynne i bgh... (Han er 5 mnd nå)
tittentei... Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 samme hær.Har en gutt på 8 år også.Han kan sove mens jeg mest støvsuger der han sover.Jeg har aldrig vært stille.Tenker dem må bli vant med det.Men han andre gutten min våkner lett.Nå sover han med vifte på rommet.Den lager litt støy,så nå går det bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå