Gå til innhold

bruke bilsete på vognunderstell, nødvendig?

Anbefalte innlegg

Er det egentlig et stort behov å bruke bilsete på vognunderstellet? Vi skal bruke endel bæretøy og ser for meg at jeg heller setter småtten i bæretøyet enn å ta med bilsete på tur de gangene vi kun skal ut og inn av butikkene etc. Ellers så vil vel den vanlige vogna være mye mer behagelig å bruke for barnet.

Men er litt usikker, er ikke snakk om mange hundrelappene for adapteret vi må ha, men om behovet ikke er der så er det nok av annet man kan bruke de hundrelappene på.

Fortsetter under...

Hei og hå :)

Jeg hadde ikke bilsetet på understellet, men ser et par positiv ting med det :) :

1. Barnet sovner ofte i bilen og da er det kjekt å bare klikke det på understellet på vogna. Jeg elsker å bære, men det er ikke noe særlig å vekke barnet -min satt i allefall ikke noe særlig pris på det.

2. Med bag till vogna tar det ofte opp en del plass i bagasjerommet på bilen ;)

Vi har brukt det en del på korte butikkturer, men har valgt det vekk denne gangen. Barnet kan uansett ikke sitte i setet noe lengre enn det ville gjort ellers (max 1 time), så syns det er bedre å legge det på ryggen i vogna.

I mine øyne var det vel verd pengene. Kjempe lettvindt når mini sov og vi kunne bare trille med oss bilstolen. Brukte det mye på kortere handleturer, som når vi skulle på dagligvarebutikken eller en kjapp tur innom kjøpesenteret. Så mye lettere enn å måtte bære med seg bilstolen rundt om på butikken.

For det er jo da vi bruker det da, i situasjoner der vi hadde bært med oss stolen , og da er det mye mer lettvindt å sette det på vognunderstell som vi har liggende i bilen enn å slite oss helt ut på å bære han rundt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...