MaMibaby Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Lillemann er hard i magen, og jeg tenkte derfor jeg skulle prøve med malt i grøten! Hvor mye skal jeg ha i? 1 ts? Skal jeg ha det i før eller etter at jeg varmer melken? noen med erfarnger?
tittentei... Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Malt har jeg brukt kver eneste dag.Min gutt er 9mnd!!Dem sier ca 3 ts til dagen,men jeg har brukt mer.Jeg ser det på bæsjen.Er bæsjen hard,så får gutten min mer malt.Begynner bæsjen og bli bløtere,så tar jeg i mindre malt.Men det tar ca 7 timer før malta begynner og virke.Jeg tar 1 ts i grøten.Sviskepure er også bra med akutt hard mage.Synes det virker fortere.Sønnen min får mye fruktmos/pure på dagene.ikke bare til middag.Det synes jeg virker bra.Bæsjer mye da,hehe.Malt kan du ta i før eller etter.Det er det samme.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Brukes malt i ferdig nan også?
tittentei... Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Sånne ferdige Nan mme bokser bruker jeg malt i.Er ikke malt i dem. Jeg bruker malt i grøten og i melka.om der er ferdig nan eller den du blander.Har litt malt i hver flaske.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Ok:-) Helsesøstera anbefalte meg å begynne på nan på apoteket-er visst bedre ifht allergi...har dere begynt på den først?
CJ <3 Sandra <3 Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg bruker ei ts malt i flaske med nan:-)
Mammaen til Turid Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 kjøpte den først.. men den er jo spinndyr..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå