Alves Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei.. Jeg har en 8 uker gammel liten tulle,som har litt problemer med magen.Ingen avföring paa nesten 3 dager naa...Har gaatt helt opp mot en uke,hvor vi da fikk mini-klystér til henne,noe jeg ikke vil bruke for mye av.Har prövd en slags te for babyer ogsaa uten at den hjalp... Har maatt starte med MME(morsmelkerstatning),NAN er merke jeg bruker..Jeg ammer först alltid,og ser om hun er tilfredsstilt,om ikke saa faar hun litt MME.Jeg har hört at MALT kan hjelpe,er det noen som kan fortelle litt om det? Hvor mye kan man gi? Eller er det noe annet som kan hjelpe for aa faa igang systemet til gullet vaart? Takker for svar paa forhaand...
line_n & sara Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 jeg ville først bytta mme merke, vi prøvde nan, og snuppa fikk mageknip, nå bruker vi hipp, og det går mye bedre! vi gir bare en flaske på kvelden, vi da, som en del av kveldsstellet! når det stopper opp, bruker vi en tskje malt oppi, den rører vi ut i det varme vannet. kan også gi litt sviskejuice, og fennikelte, (kok opp en tskje eller to fennikel i ca 1 dl vann, la det koke noen min, og trekke en stund.) fennikel vil også hjelpe på luftsmerter. merker du at hun har det veldig vondt, gi henne sukkervann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå