TinaP Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Gutten min har skurv i hodebunnen. Har flere ganger fjernet det med olje på hodet om natten og gredd det vekk om morgenen. Men det kommer tilbake etter noen uker. Noen som har tips til meg?
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Vet ikke hva slags olje du har brukt jeg, men har du prøvd salisylolje? Den skal visst være litt sterkere. Vi kjøpte det, og lusekam på apoteket, det tok knekken på det.
Galskapens overhode Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Har kommet tilbake flere ganger hos oss også.. Men helt sånn plutselig så gav det seg Har bitte litt igjen bare nå.. Og ikke noe tegn til at det skal bli mere..
tittentei... Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Sånt kan vare lenge.Jeg har en på 9mnd.Han har sånn skurv enda.Heldigvis har han mye hår,så det synes ikke.Men jeg bruker vanlig babyolje.Har brukt sånn sterkere som ei skreiv,men babyolje virket helt likt.Må bare fortsette med det.Det går bort etter en stund.Noen har har hatt det opp mot skolealder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå