Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #76 Skrevet 17. juli 2008 Hei! hvordan går det? har tenkt på deg!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #78 Skrevet 22. juli 2008 Hei! HI her;) Da er avgjørelsen tatt, jeg blir mamma i februar:D Gleder meg:) (selv om ikke lykken er fullkommen akkurat nå) Pappan har vi ikke sett siden han "flytta". Idag skal jeg på nav og ordne i "alenemammapapirene" samt ta kopier av vitnemål og attester, jeg har nemlig kanskje fått JOBB!!!! Jeg var arbeidsledig, og dette bekymret meg litt, men nå ser det ut til at jeg har fått jobb. Spørs bare hvordan utfallet blir når jeg forteller om svangerskapet...:/ Det blir en annen sak, håper "sjefen" er en av de "myke og forståelsesfulle" slik at jeg får denne jobben:) Håper, håper, håper... Jobben innebærer flytting for meg og mini, men det tror jeg bare kan være fint for oss akkurat nå Det var dagens oppdatering:) Takk for all støtte, dere har virkelig hjulpet meg å se MEG i denne situasjonen. Ser nå at jeg bare har tenkt på alle rundt meg, og litt for lite på meg selv, men nå har jeg tatt MITT valg. Og det valget er nok det riktige:) HI
Banshee Skrevet 22. juli 2008 #79 Skrevet 22. juli 2008 Så kjekt! Gratulerer så mye! ) Vi skal heie deg frem vi til fødselen!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2008 #80 Skrevet 22. juli 2008 Tusen takk:) Går nok bra alt sammen, jeg har kommet meg gjennom masse før, og tror jeg vil komme meg gjennom dette også Har i alle fall innsett at jeg har det bedre uten denne mannen;) HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #81 Skrevet 30. juli 2008 Måtte bare lete opp tråden min og lese gjennom den... sitter her alene nå og skulle ønske HAn var her... derfor leste jeg dette for å minne meg selv på hvor slem han har vært... Må bare takke for alle de fine svarene jeg fikk:) Dere hjalp meg mye:) Nå er jeg inne i 2. trimester. Ikke lenge til ultralyd heller:) Tror jeg vil vite kjønnet denne gangen:) Igjen, takk til dere alle:) HI
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #83 Skrevet 1. august 2008 HI her... Nei, har ikke prata med ham, og jeg kjenner jeg får ham mer og mer på avstand:) Det er litt trist at han ikke har truffet barnet sitt på ukevis da, men jeg kan ikke gjøre mer med det akkurat nå... Barnet har ikke spurt etter ham heller, så dette går bra:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #85 Skrevet 13. mai 2010 Måtte bare finne fram dette innlegget mitt og fortelle hvordan ting har utartet seg Det lille "uhellet" er nå over ett år!! Og verdens mest sjarmerende, søte, lille vesen!! Angrer ikke et sekund på at jeg ble mamma igjen!! Pappan har blitt mer og mer fraværende etter hvert... det er jo litt trist, men det går greit. Ungene har det bra de:) Eldste møter han også jevnlig, men med minste har det aldri blitt noen ordning... :/ Jeg og ungene har kjøpt oss stor enebolig, jeg har fått meg fast jobb, og livet er faktisk helt herlig!!! Regner ikke det er så mange som husker denne, men skriver likevel jeg Ser noen har spurt hvordan det går med meg også, det setter jeg virkelig pris på HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #86 Skrevet 13. mai 2010 Dette var lesingen jeg trengte nå.. Takk Hi , så bare at alt ordnet seg for deg
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #87 Skrevet 13. mai 2010 Ordnet seg? Vel, jeg ble forlatt av samboeren min, og svangerskapet var tøft på mange måter, det var også ganske tøft å komme hjem fra sykehuset å være helt alene om babyen. Skjønner det er mange som opplever det, og det kan være forskjellig fra person til person hvordan det oppleves, men for meg var det tungt. Sammenlignet mye med barseltiden med mitt eldste barn... Men NÅ ser livet lyst ut på alle måter! Hva mente du med at dette var lesingen du trengte nå? Er du i samme situasjon som jeg var for nesten 2 år siden?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #88 Skrevet 13. mai 2010 har ikke lest denne før:) Så glad for at det gikk bra med deg. Lykke til videre i livet, virker som om du klarer deg helt utmerket:) Stå på! Men må nesten spørre: hvordan er det med svigerforeldrene dine, har de vist interesse for det nye barnet? Ringer de? Har du kontakt med eldste? Sorry nysgjerrigheten min!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #89 Skrevet 13. mai 2010 har DE kontakt med eldste mente jeg å skrive:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #90 Skrevet 13. mai 2010 Har ikke lest innlegget ditt før, men må bare si at jeg beundrer deg. Og typen din var en tosk, og det er hans tap som velger å holde seg borte fra barna sitt liv. Håper du finner en som vet å verdsette deg og dine, og lykke, lykke til med dine søte små =) Det virker absolutt som du tok rett valg!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #91 Skrevet 13. mai 2010 Takk:) Ja, det går så bra, jeg er kjempefornøyd med livet mitt. Svigerforeldrene kommer nå og da, og har vært behejelpelige på den måten at de har kjøpt en del saker og ting til barna. Det er jo ikke alt jeg har råd til, så jeg er takknemlig for at de kjøper ting som barna trenger av og til De har vist interesse for barnet på sitt vis, men jeg tror det er litt ubehagelig for dem... så det blir til at de holder en viss avstand. De ringer av og til,men det er ikke ofte. De gangene de ringer er det oftest fordi de har kjøpt noe til barna og ønsker å komme og levere det. Når jeg tenker etter, er det kanskje slik at de ikke tør ringe uten at de har et ærend liksom. Kanskje jeg bare burde invitere dem på kaffe en kveld... De har kontakt med eldste ja, møtes jo når han er hos pappan:) HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #92 Skrevet 13. mai 2010 Tusen takk Føler meg ikke alltid som en person man skal beundre, da jeg ikke har greid å skaffe meg det "perfekte" familieliv... Men samtidig er jeg stolt over den lille familien min:) Jeg og barna mine er sterke sammen, og når vi har hverandre, greier vi det meste:) Enig med deg; jeg tok det rette valget;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå