Princen min Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Min sønn er 4,5 mnd...og har begynnt å snu seg over fra mave til rygg,og dette er veldig gøy så han gjør d hele tia.. Men nå har han begynnt om nettene også,vi bare ligge på maven,prøver å snu han men d nytter ikke... Hoff e liker ikke d,er redd for denne krybbedøden... Men man kan jo ikke se til di hver time heller da,og han er jo ganske sterk... Hva skal e gjøre,tror dere d er farlig????????
mamma til søte små Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har desverre ikkje råd å komme med, men jenta mi gjer det samme. Ho er 6mnd da, eg prøva å snu ho når eg legge meg, men etter et par min er ho på magen igjen. Så er vel ikkje så masse å gjere. Men du kan jo kjøpe sånn babysafe (trur det heite det), en "pose" ungen sover i som er festa i senga, det skal vist være bra.
1baby,og 1 spire Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Kan ikke gi deg noen gode råd da jeg er førstegangs mor til ei litta jente på 15 uker. Men mins jeg har lest eller hørt at krybbedød er mest vanlig de første månedene. Fins det ikke en slik pose/sele eller noe man kan bruke i senga.
Princen min Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Ja har hørt om d,så tenkte e ville kjøpe en i morra....
line_n & sara Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 har hørt at dersom barnet selv klarer å snu seg, er det visst ikke så farlig... alle vi tilhører dessuten en generasjon med "magesovere" så sååå farlig er det vell ikke! vår snupp sover så trangt, at hun ikke har plass til å snu seg, (bare på siden) vi var nettopp på ferie, og på hotellet sov hun i vanlig reiseseng, og snudde seg i løpet av natta, de første nettene stressa jeg med å snu henne, men så lot jeg henne bare ligge på magen, jeg! men nå er hun litt eldre en din, og da! du kan jo ta en telefon til hs, og spørre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå