Lineberta :) Skrevet 9. juli 2008 #1 Del Skrevet 9. juli 2008 Ser at her har det skjedd mye siden sist jeg var her inne.. Først må jeg gratulere alle som har fått babyer igjen og så til alle dere som er på vei med både nr 2 og 3... Her hos oss går det strålende.. Emilie storkoser seg i barnehagen som hun begynte i i mars.. Fått mange nye venner og prater om alle sammen hele tiden. Blitt kjempestor jente hun nå med sine 19 kg og er 1 meter over bakken.. Bleieslutt og smokkeslutt gikk som en drøm her i huset. Smokkene sendte hun i posten til kaptein sabeltann og mamma laget diplom på dataen.. hehe hun tror den er fra kaptein sabeltann da Første kvelden var det litt gråting etter de,men etter å ha blitt lovet at vi skulle ringe sabeltann dagen etter så sovnet hun... Har ikke spurt etter de siden.. 16 august reiser vi til Tyrkia og det gleder vi oss alle til..Emilie prater om det hele tiden.. Skal vi bade tyrkia nå sier hun når vi skal bade henne om kveldene.. Og jeg må vise henne bilder av stranden hver dag.. Gruer meg litt til flyreisen,men vi skal nok pakke med oss noe hun kan leke med.."Heldigvis" reiser vi om kvelden så muligheten for at hun sovner på flyet er jo der.. Ellers jobber jeg full stilling nå og stortrives... Jeg gikk tilbake i min gamle jobb da butikken jeg jobbet i la ned... Så nå har jeg steget i gradene og blitt innkjøpssjef.. Ja det var nå ihvertfall litt fra denne kanten hehe skal prøve å bli flinkere jeg også... God sommer til alle fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138199688-april-og-enda-en-som-ikke-har-v%C3%A6rt-her-p%C3%A5-lenge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå