Solsikk1 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hei, jeg er 29 år og mannen min 37. Etter å ha hatt en exu i fjor, har vi prøvd å bli gravid i over ett år. I følge gu så var alt fint. Men jeg kjenner at jeg blir mer og mer deppa, og lurer på om noen av dere har tips til hva kunne være lurt å gjøre videre, evt undersøkelser som er lure å gjennomføre. Mannen min er en veldig søt kar og en evig optimist, og skjønner nok ikke helt hvor leit jeg synes dette er. Selv om jeg vet at det fort kan gå et år fra en starter å prøve til en virkelig blir gravid, så er jeg likevel redd for at noe er feil...
lamor Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Har du vert på utredning på sykhuset for å utelukke at det er noe galt?? Jeg er 28 og har en sønn på 4 år, vi har forsøkt i ca 16 mnd nå, trodde selvsagt det skulle ordne seg selv og har drøya og drøya. Men i april tok jeg affere og gikk til fastlegen min som henviste meg til sykehuset for utredning. Her var alt i orden mulig lavt progresteron nivå. Skal nå gå på pergo i 3 mnd for å se om det skjer noe endring... Håper det ordner seg både for deg og meg=) lykke til
Solsikk1 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2008 Nei, ikke annet enn da jeg ble operert pga exu, og de undersøkte meg da. Takk for tips. Håper også det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå