meeee Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 har ei datter som heter malin..hvis det blir en bror,passer mikkel da? eller andre forslag?
huldra87 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Både Malin og Mikkel er navn som jeg liker veldig godt, og kansje spesielt Mikkel. Men jeg synes ikke at de to navnene passer sammen til et søskenpar. Mikkel er mer gammelt, traust og sterkt navn, mens Malin er mer moderne, søtt og nusselig. Mener nå jeg.. ;-) Forslag: Malin og Morten Malin og Millian Malin og Eivind Malin og Lukas
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg synes Malin og Jens står utrolig flott til hverandre. Men Mikkel passer kjempeflott også :-)
prebs Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes Malin og Mikkel passer veldig bra sammen: )
sonne Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Malin er et kjempefint navn. Er ikke så glad i Mikkel, men synes det passer ganske bra til Malin. Andre forslag: Fillip Jakob Jonas Jesper Markus Mathias Marius Mads Nikolai Niklas Oliver Sebastian Sander Tobias Viktor
Cornelianelia Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Malin og Mikkel var kjempefint sammen. Høres ut som et sjarmerende søskenpar.
Vannmann35 Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Det passer fint sammen ja :-) Vet ellers som søsken som heter Malin og Simen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå