gtgt Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Er jeg den eneste som sovner under amming på natta her, slik at det blir samsoving med min så å si hele natta, selv om hun snart er 7 mnd?? noen andre??
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg gjorde det, men nå er mini nesten 7 mnd og for en uke siden begynte hun å sove i sun seng. Men hun våkner en gang i 3 tiden og vil ha mat og da sovner vi sammen i sengen. Men snart kommer vi til å legge henne tilbake etter spisingen. Tar det litt gradvis..
Mammapudding Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Ammer ikke lenger, men samsover minst halve natta likevel..Leah er 11 mnd nå, og våkner 1000 ganger hvis hun sover i sin egen seng, får hun sove med oss sover hun uten å våkne en eneste gang..så velger det jeg:) Hun sover alltid i sin egen seng fra 19-19.30 og til en eller annen gang i løpet av natta, da er det så mye enklere å ta henne i vår seng enn å stå ved senga hennes i 1-2 timer for å få henne til å sovne igjen..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 hehe..gjør det samme jeg å.Prøver å skjerpe meg og det har gått bra,men jeg lukker øynene og skal telle til 10 og plutselig våkner jeg et par timer etterpå og det er mating på nytt;) hehehehar blitt flinkere da:) men våknre han 0530tiden så får han ligge ved siden av meg..tar ikke sjansen på å legge han over i senga si itilfellet han våkner;o)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Samsover mye her også!Men det er bare kooooselig!
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 samme som deg her leahpudding.. Jeg tar han heller i senga når han våkner på natta, for hvis ikke må jeg stå ved senga i 1-2 timer for å roe han. og det gidder jeg ikke. Om natta sover man Men jeg syns samsovingen bare er koselig
Mammapudding Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Ja, hvem gidder vel å stå i 1-2 timer våken hver natt når man bare kan ta rampungen i senga å sove videre:) Vi sover mye bedre begge 2 om vi sover i samme seng uansettm, så det er jo ikke et problem..samboern kan sove gjennom hva som helst så ikke noe problem der heller:) Satser på at hun sover hele natta i egen seng før hun begynner på skolen..haha:)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Jepp, hele famileien i samme seng;-) Må nok spesiallage en ny og STOR seng når nestemann kommer, hehe;-)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Hehe, nå hørtes det ut som om vi var den store familien...men vi er bare tre!!! Snuppa ligger som den dronninga midt i senga, med foreldrene sine skvist helt ut i kanten på hver sin side - er litt redde for å legge oss på henne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå