Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Husk å knus frøene før du heller over vannet:)
gaya og leander :-) Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Sikkert dumt av meg å spørre om, men hvorfor det ?
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Det er nok fordi frøene må være åpnet for at virkestoffene skal "komme ut". Teen virket ikke på tulla mi før jeg knuste frøene i alle fall:)
gaya og leander :-) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Prøvde fenikkel-te på nytt etter at jeg leste dette, og har hatt en mye bedre virkning av teen på gutten min nå. Han promper og raper mye oftere og har mindre vondt i magen, selv om han fortsatt har noe vondt, nå sover han noen netter i løpet av uka, deilig :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Her har vi også brukt te-posene, kjøpte dem på en Life helsekostbutikk. Vesla elsker fennikelte, hun får det også som tørstedrikk, har blitt mye bedre i magen:)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Hvor ofte gir dere det? Kan de drikke for mye av det?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Vi gir tulla vår noen slurker før hvert måltid ( hun får på flaske ). Det er ikke farlig om de drikker mye av det, men det er ikke gunstig om de fyller opp magen og blir mett på det, skal bare ha noen slurker før de får melk. Jenta vår responderer fint på teen, tar bare noen minutter fra hun drikker den til det smeller i bleien;)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Måtte slutte med fenikkel een faktisk! Han ville jo ikke ha annet! bare han fikk smaken på melken så hyyyyyylte han ut! hehe Så måtte kutte teen helt ut:) Heldigvis er han helt bra nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå