♡ ønsker lykke♡ Skrevet 9. juli 2008 #1 Del Skrevet 9. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 9. juli 2008 #2 Del Skrevet 9. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤ Drammen81: Venter sin første. Drammen/ Svelvik ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138198022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
malleleo<3 Skrevet 9. juli 2008 #3 Del Skrevet 9. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p malleleo: første barn ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138198027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor84 Skrevet 9. juli 2008 #4 Del Skrevet 9. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: første barn, 24 år, Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138198339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirrel79 Skrevet 9. juli 2008 #5 Del Skrevet 9. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p malleleo: første barn ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138198703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 10. juli 2008 #6 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg prøver å skrive meg inn på denne lista om igjen og om igjen, men kommer ikke med. Jeg kopierer den foran meg, å skriver meg inn. Om andre også kopierer den forann seg å ikke den første så burde vel alle komme med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138201110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
coop Skrevet 10. juli 2008 #7 Del Skrevet 10. juli 2008 5. januar Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138202497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor84 Skrevet 10. juli 2008 #8 Del Skrevet 10. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138202564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbomamma:) Skrevet 10. juli 2008 #9 Del Skrevet 10. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138203909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-len Skrevet 11. juli 2008 #10 Del Skrevet 11. juli 2008 venter vårt andre barn ca den 27 jan. jeg kommer i fra Tr.Heim! (23år) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138208350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tozza Skrevet 12. juli 2008 #11 Del Skrevet 12. juli 2008 hei=) æ e 22år å vente nr 2, 27 januar =)) bor i nærøy =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138215124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midt i blinken Skrevet 12. juli 2008 #12 Del Skrevet 12. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ¤ Midt i blinken: Bor i Stavanger, 32 år og gift med typen på 33 :-) Vi skal ha nummer to ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138218129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 14. juli 2008 opp.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138228652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 14. juli 2008 #14 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. Bf har stukket av, så blir visst alene. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ¤ Midt i blinken: Bor i Stavanger, 32 år og gift med typen på 33 :-) Vi skal ha nummer to ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138228792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper vi får det til Skrevet 14. juli 2008 #15 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. Bf har stukket av, så blir visst alene. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ¤ Midt i blinken: Bor i Stavanger, 32 år og gift med typen på 33 :-) Vi skal ha nummer to ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. *tredjemannviventerpådeg: 28 år. En gut og en jente fra før. Samboer. Hamar ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138228905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
atim Skrevet 14. juli 2008 #16 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ¤ Atim: Venter vårt første barn. Bor i Ullensaker, jeg er 28, han 29 ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. Bf har stukket av, så blir visst alene. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ¤ Midt i blinken: Bor i Stavanger, 32 år og gift med typen på 33 :-) Vi skal ha nummer to ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. *tredjemannviventerpådeg: 28 år. En gut og en jente fra før. Samboer. Hamar ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138230563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #17 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. Busternile: 30 år venter nr 3 har J 10 år og G 6år. Bor på Karmøy ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ¤ Atim: Venter vårt første barn. Bor i Ullensaker, jeg er 28, han 29 ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. Bf har stukket av, så blir visst alene. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ¤ Midt i blinken: Bor i Stavanger, 32 år og gift med typen på 33 :-) Vi skal ha nummer to ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. *tredjemannviventerpådeg: 28 år. En gut og en jente fra før. Samboer. Hamar ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... atim Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138230808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartheMor+Lillegutt Skrevet 14. juli 2008 #18 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. Busternile: 30 år venter nr 3 har J 10 år og G 6år. Bor på Karmøy ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ¤Coop: 29 år og gift, bor i Oslo. Vi skal ha vårt første barn:) ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ¤ Atim: Venter vårt første barn. Bor i Ullensaker, jeg er 28, han 29 ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ¤ MartheMor*GulliMagen* 27 år, bor i Stavanger. Vi venter vår første:) ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:): 24år, Samboer 25år. Vår første. Sande (snart Mjøndalen) ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. Bf har stukket av, så blir visst alene. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ¤ Midt i blinken: Bor i Stavanger, 32 år og gift med typen på 33 :-) Vi skal ha nummer to ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** ¤Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ¤malleleo: første barn ¤Stinemor84: 24 år, første barn, bor i Skedsmo. ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. *tredjemannviventerpådeg: 28 år. En gut og en jente fra før. Samboer. Hamar ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ¤Squirrel79. 28 år og sambo 30. Bor i Oslo. Førstefødte. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... atim Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138230937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda1982 Skrevet 14. juli 2008 #19 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Linda1982, 26 år,han er 24. venter nr 3. gut02 og gut07 Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138232088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 14. juli 2008 #20 Del Skrevet 14. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ¤ Otilia m/bim. 85 mod. Førstegangs. Møre&Romsdal ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Linda1982, 26 år,han er 24. venter nr 3. gut02 og gut07 Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138235432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbomamma:) Skrevet 15. juli 2008 #21 Del Skrevet 15. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ¤ Otilia m/bim. 85 mod. Førstegangs. Møre&Romsdal ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:) 24år,Samboer 25år.Vår første! Bor i Sande,snart Mjøndalen. ***12. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Linda1982, 26 år,han er 24. venter nr 3. gut02 og gut07 Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138235624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
malleleo<3 Skrevet 15. juli 2008 #22 Del Skrevet 15. juli 2008 da har jeg detti ut igjen... gidder ikke å skrive inn mer:/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138236264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 15. juli 2008 #23 Del Skrevet 15. juli 2008 ***1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ¤ Otilia m/bim. 85 mod. Førstegangs. Møre&Romsdal ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:) 24år,Samboer 25år.Vår første! Bor i Sande,snart Mjøndalen. ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Linda1982, 26 år,han er 24. venter nr 3. gut02 og gut07 Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138238901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 15. juli 2008 #24 Del Skrevet 15. juli 2008 12 januar. Er 23år og min kjære samboer 28 år. Venter våres første!! Kommer dra trondheim. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138239455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. juli 2008 #25 Del Skrevet 15. juli 2008 **1 januar*** ¤ CARMEN: Jeg er 31 og min mann 33. Bor i Vestfold. vårt tredje barn. ¤ Mamma t 2 gutter --<--@: Jeg er snart 25 og min mann snart 31. Bor i Ullensaker. Mitt tredje barn. ¤ ;)Renate&Gabriel;): Jeg er 21 og min mann 26. Har en liten gutt fra før. ¤ Lucy T: Jeg er 23 og min mann 29. Dette blir vårt første gull. ¤ Lillemeg86: Jeg er 21 og han er 23. Bor i Trondheim. ¤ Live72: Gravid med nr 4. Har 3 store barn fra før:G 11 år, J 14 år og J18 år. Er snart 36 og singel. ***2 januar*** ¤ MAJAMOR: Jeg er 32. Bor i Nedre Eiker. Dette blir vårt første barn. ¤ Termin 02.01.09. Jeg er 23 og min mann 30. Bor i Bergen. Vår første ¤ marikk: Jeg er 31. Bor i Bergen. Er gravid med nr to. ¤ AMS33: Dette blir barn nummer tre. ***3 januar*** ¤ ADA: Jeg er 28. Bor i Trøndelag. Dette blir vårt 3.barn. ¤ venter neste års nyttårsbarn: Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Tromsø. Venter nr. 2. ¤ GN: To barn fra før. ¤lalilalisa: Eg er 21 år og bor i Bergen.. Dette blir min første, og eg blir alene med babyen... ***4. januar*** ¤ hemmeliggravid: Er snart 22 år. ¤ anna-76: Venter nr. 3 - Trondheim ¤¤Emo girl ***5. januar*** ¤ Live og Emma m /spire i magen: Jeg er snart 24, han er 26. Bor i Stavanger. Venter nå nr 2. ¤ Mo9ka =) Jeg er 22 og min mann 25. Bor i Trondheim. Venter vårt første barn. ¤ Dobernut: Jeg er 25. Bor i Lillesand. 2 barn fra før. ¤ _SJ_ : 20 år gammel. venter nr 2. ¤ Bøllefrø: Vi venter nå vår første ¤ Siljem/to prinsesser+spire: Blir 28, sambo er 27. Bor i Stavanger. Gravid med nr 3. ¤ Cecy: Jeg er 25, sambo 26. Ingen barn fra før. ¤ gravid med nr. 2: Jeg er 29, sambo 29. Bor i Kristiansand. Gutt 2,5 fra før ¤ Gull i magen: Bor i Lofoten. Har ei jente på 5 år fra før. ***6. januar*** ¤ MARI: Jeg er 24. Bor i Østfold. Vårt første barn. ¤ Kathrine: Begge er 22. Første barn. ¤ desemberbebis & celine. jeg er 23 og sambo er 27.bor litt utenfor bergen, har en jente på 1 1/2 år fra før. ¤ HarVentetEnEvighetHarKlartDet: Vårt første barn, Jeg 78 modell, Han 75 modell:-) Fra Bergen ***7. januar*** ¤ mormonne:(Monica): Jeg er 26 og min mann 29. Bor i Akershus. Venter nr. 2. ¤ lykkelig***:Jeg er 29 år. Bor på Rælingen ved Lillestrøm. Gravid for første gang. ¤ twinmother: Jeg er 23. Bor i Skien. Dette er nr 3. ¤ Agmsy Gravid første gang ***8. januar*** ¤ fru furu med kongle. 82-mod. Førstegangs. Fra nordland. ¤ Otilia m/bim. 85 mod. Førstegangs. Møre&Romsdal ***9. januar*** ¤ Missy: Dette blir nr. 2. ¤ Helene0: Dette er vår 1. jeg er 26 og han er 29. Vi bor utenfor Oslo. ¤ tove - 73: Jeg venter nr 3. De eldste er 6 og 9 år. Like spennende hver gang =) ***10. januar*** ¤ Tvi Tvi : Bor i Østfold. Første barn. ¤ lykkefrø: Jeg er 33 og min mann 27. Bor i Ullensaker. Venter nr. 3, to barn fra tidligere forhold. ¤ lene p: Bor på Ringerike. Våres første. ***11. januar*** - nurknr1: er 24 år bor i oslo vårt første barn. ¤ henny72: Er 36 år og singel. Bor i Trondheim. Ble gravid etter inseminasjon på Stork. ¤ Klar som et egg: Dette er første barnet vårt. ¤ Guro: Jeg er 22 . Bor i Arendal. Venter mitt andre barn. ¤ Andremannpåvei: 29 år, fikk en gutt i mars 07. ¤ Can't wait: 25 år, venter første:) Bodø. ¤ Krissy78: 29 år, venter nr 2. Stavanger ¤Jeanette:) 24år,Samboer 25år.Vår første! Bor i Sande,snart Mjøndalen. ***12. januar*** ¤ lillespire: Jeg er snart 28, gift har to barn. ***13. januar*** ***14. januar*** ¤ Minimay: Jeg er 20, sambo er 28. Bor i sør-trøndelag. Har en jente på 5 år. ¤ Kitty80: Jeg er 27, min sambo er 34, mitt förste, han har jente 10 og gutt 7 fra tidligere. ¤ Aggin78: Jeg (29år) og sambo snart 30 venter vårt første barn, bor i oslo. ***15. januar*** ¤ Elisa: Jeg er 30. Bor i Krokstadelva ved Drammen. Har jente på 7 fra før. ¤ Trinityy: Jeg er 25, sambo 31. Bor i Steinkjer. Venter nr. 1 ¤ Moniken: Jeg er 29, bor i Asker. Har et barn fra før. Venter tvillinger! ¤ Snøjenta: Jeg er 20. Bor i Longyearbyen. Gravid med den første. ¤ Isi*: Jeg er 21 og min kjære 22. Bor i Bergen. ¤ Aggie Bird: Jeg er 26, sambo 24. Bor i Oslo. Gravid med den første. ***16. januar*** ¤ iragelol: Jeg er 29, han 30. Bor i London. Gravid med den første. ¤ tingeling87: Jeg blir 21 i juni og samboer blir 22 i mai. Bor i Gjøvik. Gravid med første. ¤ Mimi82 *spire i magen* : Jeg er snart 26 og sambo 29. Bor i Trondheim. Gravid med vår første. ***17. januar*** ¤ Golle: Ingen barn fra før av. ¤ Svanemamma med baby i magen: Dette blir vårt tredje barn. ¤ mummitroll m/liten + spire: dette blir vårt andre barn. ¤ Hurra-meg-rundt-m/gull-i-magen: Jeg er 26 og sambo 23. Har en liten frøken fra før. ¤ DOLCE & GABBANA-the one: Jeg er 38, sambo 31. Bor i Oslo. Har en sønn fra før. * nr3???endelig- januar09. Er snart 30, sambo 38, har to gutter fra før, 2 og 4 år... ***18. januar*** ¤ Lene86: Dette blir vårt første barn ***19. januar*** ¤ Eli:): Bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. ***20. januar*** ¤ Trilletralle venter lykketroll: 2. barn ***21. januar*** ¤ jusstudent*liten spire vokser: Er 22 år, bor på Sagene ¤ prins06+spire: Jeg er 24 og bor i Østfold. Vi har en liten prins fra før. ***22. januar*** Hestejente78 venter nr 3 Har bestilt ei jente denne gangen :-p ***23. januar*** ¤ Pappalille: Jeg er snart 31, mannen min 33. Ingen barn fra før, bor i Oslo. ¤ Ragnhild 32. Nr 2. har gut frå før. Bur på Island.Norsk-Islandsk ¤ Caroline *baby i magen* : Snart 23år, ingen barn fra før. ¤ ønsker lykke: tvillinger på vei, en sønn fra før. 28 år. Steinkjer ***24. januar*** ¤Så kom nr 3.har ei jente og en gutt fra før ¤ Gutt&spire: Vi er et ungt par som har en gutt fra før. ¤ Didi0311: første barn, 29+31 år, Norsk-Canadisk ***25. januar*** ¤ Annekene: 33 år og datter på 12 fra før ¤ Marte med bolle i ovnen: 26år og gift, bor på Hadeland. Har ei tulle fra før. '''' Mamma_til_Kristoffer: 25 år, snart, og gift. Bor i Østfold og har en gutt på 5 år fra tidligere forhold ***26. januar*** *To i magen: Jeg er 24, han er 25. Venter våre første barn. ***27. januar*** Linda1982, 26 år,han er 24. venter nr 3. gut02 og gut07 Artmama, 29 år fra Oslo, forlovet, venter nr 1 ***28. januar*** ¤ Boogi: 32 år, gift. Venter vårt 3 barn. Har jente snart 3 år og gutt 1 år fra før. ¤¤Lillemy29, gravid med nr to, 30 år fra Oslo ¤¤mamma`n til william+?imagen:) ¤¤ Lykkelig - nr1 ***29. januar*** ¤ Becca m/lite frø: Jeg er 24 og sambo 35. Bor i Bergen. Dette blir vår første. ¤Friskus_17. Jeg er 17 og sambo 19. Bor i Tromsø. Venter vår første. ***30. januar*** Jubis: 36 år, gift, bor sentralt i Oslo med mann og sønn på 2,5 år Vimsefrøkna: 23år og bor i stavanger med kjæresten min på 22...vi skal ha vår første gullunge Snøstjerne: 29 år og samboer, bor i Oslo. Vi venter vårt første barn:)) *jan09spire* 21 ,første barn;) ***31. januar*** Gull i magen.... ♡ ønsker lykke♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197974-ny-terminliste-ny-terminliste/#findComment-138240445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå