Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg må ha keisersnitt pga. angst. Går nå til rådgivning hos en jordmor på det lokale sykehuset her på vestlandet. Men de ønsker helst ikke å gi meg ks, tror det hjelper og prate og at det kommer til å gå fint. Jeg setter pris på å prate, men er fremdelses engstelig og klarer ikke sove om nettene. Terminen nærmer seg med stormskritt og jeg tørr ikke gjøre noe annet enn å søke ved andre sykehus. Hva skal jeg skrive i brevet, noen som har erfaring. Det var min fastlege som skrev søknadsbrevet til sykehuset her på vestlandet, men han har ferie nå. Har termin om ca. 4 uker. Bør jeg sende søknad til flere sykehus, bør jeg ringe. Hvilke sykehus er det størst sansynlighet for at jeg får innvilget ks på så kort tid. Har så vondt i magen pga. bekymringer. Please hjelp meg noen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197813-jeg-%C3%B8nsker-ks-og-det-haster-hva-skal-jeg-skrive-i-et-s%C3%B8knadsbrev/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri24 Skrevet 9. juli 2008 #2 Del Skrevet 9. juli 2008 jeg hadde ringt sykehuset og bedt om et møte med lege/jordmor ang ks. si at det haster. legg skikkelig vekt på angsten din og ta med deg noen som kan støtte deg og evnt prate for deg. det er godt å ha der og da. ring flere sykehus om nødvendig! lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197813-jeg-%C3%B8nsker-ks-og-det-haster-hva-skal-jeg-skrive-i-et-s%C3%B8knadsbrev/#findComment-138199965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmina Skrevet 10. juli 2008 #3 Del Skrevet 10. juli 2008 Vestlandssykehus saa er vel kanksje VOSS det greieste aa proeve seg paa. Hadde da ringt dem dirkete og sagt hviordan det var. Vet ikke hvor du hoerer til, men er det KK i bergen saa er det ikke foerste gang de opplever slike telefoner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197813-jeg-%C3%B8nsker-ks-og-det-haster-hva-skal-jeg-skrive-i-et-s%C3%B8knadsbrev/#findComment-138201678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tika81 Skrevet 11. juli 2008 #4 Del Skrevet 11. juli 2008 Fikk spørsmål om hvorfor jeg ville ha ks så jeg skrev 5 a4 sider om hvorfor:) Hadde fra før skrevet 5 a4 sider om sist fødsel som ble akutt ks. ++++ Har skrevet mye mye mer. Skrev mail med jm nestn hver dag om hvordan jeg hadde det. Fikk keisersnitt til slutt:) Har alldri hvert så langt nede som jeg var før jeg fikk innvilga ks. Med en gang jeg fikk det var livet mitt helt fantastisk(utenom bekkenløsning). E ganske grusomt å måtte føle å kjenne på alt man føle om det hær. Viss man får bynt tidlig å prate om det med jm og lege har man kanskje en mulighet å komme over angstn, men når man e kommet så langt som du e nu e det utruli vanskeli om ikke umulig. Vill annbefale å gå til lege/jm å fortelle om søvnproblemene og alt og få time så fort som mulig med jm eller lege som kan hjelpe deg. E nok egentli best å dra dit du har vært men helt opp til deg. Og viss di gir deg ny time så dra tilbake til lege å få h¤n til å ringe å få time tidigere igjen for du ikke klarer mer i uvisshet. Søvnproblemer med alt må du fortelle om hele tidn. E viktig å si alt så du ikke blir sendt hjem bare for å gå å ha det grusomt å tenke på alt du skulle sagt. Viss du har problemer med å få sagt alt skriv det ned. Skriv ned alt og om alt. Min jm støttet meg meg hele tidn men hadde da ingenting å gjøre med om jeg fikk ks:( Må reise 3 tima til å komme til sykehus. Men ho va flink til å støtte, ordne time på det andre sykehuset og pratet å med di for meg:) Gikk gjennon hel... for å få det, men va eneste valg for meg. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138197813-jeg-%C3%B8nsker-ks-og-det-haster-hva-skal-jeg-skrive-i-et-s%C3%B8knadsbrev/#findComment-138211623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå