Elsker min lille Oscar. Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Skal man begynne å pusse tennene med en gang de begynner å komme opp? Skal man bruke tannkrem (spesielt tillpasset for barn selvfølgelig)? Gutten vår er så sutrete om dagen. Våkner flere ganger om natten. Kan dette være pga at tennene er på vei? Merket dere noe spesielt med de små når det var tenner på gang?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Heisann, mange spørsmål her, men skal prøve å ta dem i rekkefølge. Ja, det er bare å begynne å pusse. Aller mest for å venne dem til tannbørsten. Bruk en såvidt synlig mengde barnetannkrem. Ja, etter beskrivelsen kan det være tenner på gang hos gutten din.' Vår ble litt mer surete, men merket det mest på at han gnog febrilsk på alt han fikk tak i.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 hun var litt sutrete til den første tannen kom frem..Våknet ofte..Kan godt være tennene ja Får begynne å børste også da
Elsker min lille Oscar. Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Det er 2 tenner som har kommet litt opp. Det sprenges sikkert på stakkars. Var redd det var pga for lite mat at han våknet så ofte på natten skjønner dere, men da er det nok bare pga tennene.
These Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 hun var grinete, våknet om natten å hylte, og dårlig matlyst. jeg begynnte å pusse med en gang. Løste opp en fluortablett i litt vann.
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Gutten vår har fått feber og veldig bleieutslett alle de tre gangene han har fått tenner. Har som regel vart et par-tre dager og så har tennene kommet frem. Vi begynte også å pusse med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå