Gå til innhold

Samme fadder til begge barna? Er det uvanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n t go'gutten*FØDEKLAR*
Skrevet

Lurer så på hvem vi skal velge som fadder for vår andre sønn. Den eldste har to venninner av meg, og nr 2 skal ha broren min som en fadder, men aner ikke hvem annen vi skal ha.. Har ikke så mange nære venner som jeg ser for meg som fadder, og familien min består bare av broren min, samboers mor og min mor, far og stemor.. Så lurer litt på å ha den ene venninna mi som var fadder for førstemann til nr 2 og..men det er kanskje veldig rart??

Noen som veit om besteforeldre kan være faddere forresten?

Og hva synes dere om å evt ha stemora mi som fadder (de har kun vært gift i 3 år..har greit nok fohold til henne, men ikke veldig close..og er litt usikker med tanke på om de skilles en dag..)

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma'n t go'guttene
Skrevet

oi..hadde visst glemt å gjøre om nicket..hehe..ikke fødeklar lenger nå nei;)

Skrevet

Venninna mi har "resirkulert" to faddere til sine døtre.

Skrevet

Når vi skal døpe gutten vår (vår første) har vi en venninne av meg, mine foreldre, broren min og hans far med samboer. tror det er helt i orden.jeg også er litt redd for den stemoren hans om de plutselig en dag skulle gå fra hverandre, men har det egentlig så mye å si? jeg ser ikke for meg at de kommer til å ta vare på gutten vår dersom det skulle skje noe med oss. Er det ikke det en av grunnene folk er faddre eller er jeg helt på jordet?

Skrevet

En venninne av meg er gudmor til et par søsken, så helt uvanlig er det nok ikke. Besteforeldre kan være faddere, ja.

Skrevet

Jeg og mannen min er fadre til begge barna til broren hans. Jeg syns ikke det er noe dumt, heller koselig å bli spurt igjen:)

Ang besteforeldre, så er det absolutt lov, men jeg tenker at det kanskje er fint å spør noen andre? Besteforeldrene vil jo alltid bry seg om barnet uansett. Men bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å ikke ha besteforeldre som faddere.

Forstår hva du mener med stemor, og vet ikke helt hva jeg ville gjort selv..

men jeg ser ingen problem med å spør venninna di igjen hvis du syns hun har gjort en god "jobb" som fadder for nr 1:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...