Gå til innhold

Vevd sjal, hvordan finner jeg ut hvor langt jeg må ha det??? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

jeg er forresten 181 cm høy og verken tynn eller tykk.... :)

Skrevet

Veldig vanskelig å si, men det er iallefall bedre å kjøpe for langt enn for kort;) Eg er 160 høy og verken tynn eller tykk og eg bruker 4.1/4.2 m i lengde på mine vevde sjal. MEN! Da eg nettopp hadde begynt å bære med sjal måtte eg ha 4.6 meter. Rett og slett fordi eg ikke var så god til å stramme;) Fremdeles bruker eg endel det sjalet eg har som er ca 5 meter og det er ikke metervis med stoff til overs heller....

Tror eg vil anbefale deg å gå for et som er 4.6 m eller 5 m....bare for å vere på den sikre siden (du er jo endel høyere enn meg også, så det spiller inn....)

Skrevet

Takk for svar!

Flere?

Skrevet

Forresten, hvilket bæresjal har du?

Skrevet

Eg har hatt et Ellaroo, (4,6 meter) og så har eg et Girasol (4.2 m) og et hjemmesydd Louisa (5 m) som eg vil selge, og så har eg et storchenwiege (4.1 m) og et didymos indio (over 5 m) og et hjemmesydd til (5 m). Alle er vevde.

Annonse

Skrevet

Ok. Jeg endte opp med å bestille ett Girasol på 5,2 m. Hadde lyst på Storchenwiege, men de hadde ingen av de mønstrene jeg ville ha med så god lengde. (Bestilte på lotusbarn.) Og ærlig talt så vet jeg jo ikke hva som var best av disse to sjalene uansett, så da lot jeg utseende få bestemme :) Hvilket av disse sjalene dine liker du best?

Er så spent på å prøve å bære i sjal! Har brukt meitai siden fødselen. Har sydd den selv, og er SÅ stolt av den!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...