Gå til innhold

11 mnd og kommer seg ut av tripp trapp stolen:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo livsfarligt:/ Noen andre som har det problemet? kan jo ikkje snu meg før han e oppå bordet:(

Skrevet

Stokke har også seler som hører til tripp trapp stolene. Koster kr 299,- i babybutikkene. Har nettopp vært og kjøpt selv :-)

Skrevet

Kjenner til d der problemet. Jenta mi er en STOR makk. Har aldri ro i seg hehe å en dag jeg skulle hente yoghurt i kjøleskapet, litt over en meter fra der hun sitter... Snudde med i to sek og i d jeg lukker skapet så står hun i stolen.... Gud, da blei jeg redd. Så her skal d kjøpes seller. Må bare kjøpe en stol jeg kan feste selene i hehe. Blir nok en tripp trapp.

Skrevet

For ei tid tilbake så sto jeg å laget grøt med ryggen til og så dunket junior i gulvet bak meg. Heldigvis landet han med bena først og magen mot stolen! Puhhhh! Klarte å reise seg over bøyla, så setet ble satt ned samme dag.

De blir ganske oppfinnsomme etterhvert, men kanskje dere bare trenger å flytte sitteplata i denne omgang?

Skrevet

hehehe bra å høre at det er flere som har fått en av disse makkene:D Gutten min har heller ikkje roi i kroppen:D E jo livsfarligt det de holder på med hehe:D

Ja tripp trapp e en god stol,:D vertfall når det finnest seler:) hehe

Skrevet

ja , tenkte på det, men viste ikkje om det va noe bra fikk en sånn målestokk med til tripp trapp stolen. skal vist ikkje flyttes ned før ungen er 100 cm.:/ tror du det gjør noe om eg gjør det når? da klarer han jo ikkje å reise seg opp:)

Skrevet

Nei, er vel like viktig å avpasse avstanden mellom sitteplate og fotplate... Ungen skal jo sitte trygt.... Må ha ei ganske stram sele for å unngå at de reiser seg i setet med sitteplata på topp...

Vi flytta som sagt plata ned for ei stund sia, junior er 10,5mnd nå. Han satt nesten med bøyla oppunder armene, men bortsett fra det så satt han greit. Nå har han vokst så det er lettere for han å bevege armene (76-77cm)

Skrevet

Ja huff, kunne ha stupt med hodet først! Var ikke helt klar over at han klatret så mye, men i ettertid så ser jeg jo at vi burde ha satt ned setet tidligere

Skrevet

å jada, jenta mi på 9 mnd klatrer ut av alt!!

men seler er en fin ting.:))

Skrevet

ja huff::/ her også småen er ekstrem til å klatre opp i sofaen på tv benken vogner osv:/ tror eg skrur ned platen nå eg. er det den øverste platen du mener eller begge?

Skrevet

Sent svar :)

Når du flytter den øverste plata, så bør du flytte den nederste ett hakk eller to også. De små skulle visst ha beina sine nedpå den nederste plata, og etterhvert som de vokser må avstanden mellom platene økes.

Skrevet

Jeg er også mamma til en liten makk. Han hopper og spretter og reiser seg opp fra alt.

Så jeg har en sele som jeg kjøpte til storebror på CUbus. Den kan festes i alt mulig: I vogna når vi er ute på tur, i sprinkelen på handlevogna når vi er i butikken og i bena på høystolen han sitter i ved bordet. Denne gutten må bruke selen sin mye! Når vi er på vei ut av huset må alltid selen på. Har den ofte på under jakken i tilfelle vi tar av jakken inne på butikken. Veldig kjekt med sele!

Skrevet

Tusen takk:D Da var det gjort, og han har ikkje kommet seg opp i dag:D

Skrevet

heheh ja det er veldig kjekt med seler:D uten seler i vognen kunne vi nok ikkje beveget oss ut;) heheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...