Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangs og nå 9 dager på overtid, og skal settes igang i morgen- dersom jeg ikke kommer igang av meg selv.. ser jo ikke sånn ut...

Har migrene, men har HELDIGVIS vært mye bedre i svangerskapet-- ikke hatt anfall siden rundt uke 20... men i natt hadde jeg et skikkelig anfall, kom kastende på meg, kasta opp og hjalp ikke med pinex major ( paralgin forte) som jeg har fått av lege dersom jeg får migrene.. kan jo ikke ta migrenemedisin... begynner først å hjelpe litt nå---

Det jeg lurer på er om noen har erfraing med migrene under fødsel? guri det er min STORE skrekk altså, for da føler jeg hele fødselen blir ødelagt:( har spurt lege og jordmor om dette, de sier det er sjelden fødende får migrene... men kanskje litt større sjanse etterpå...

Tenker også på at jeg skal settes igang, og at det kan være litt heftig... uff... bare jeg slipper migrenen!!!

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138196368-migrene-og-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke noe svar til deg, bort sett fra at jeg har migrene selv og har lurt på det samme. Jeg slapp migrene under fødselen og var ganske bra under svangerskapet og mens jeg ammet. Jeg håper at du slipper å ha anfall under fødselen siden du akkurat har fått et anfall og du er overtid. Men, det kan tenkes at du må ta migrenemedisin under en fødsel skulle du få et anfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...