solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juli 2008 #1 Del Skrevet 9. juli 2008 Heisann jenter. Eg er innom og leser raskt gjennom noen innlegg av og til. Men har ikke alltid tid til å legge igjen svar til dere. Er blitt ett par her og der bare. Her har me hatt det veldig travelt med barn i det siste. Han eldste har hatt sitt han har trengt oss til. Gullhår kjeder seg en del nå som det er sommerferie og da må me finne på noe med henne hele tiden. Hanne hun trasser veldig egentlig. Har vel enda ikke komt over at hun ikke er minst mer...hehe. Finner fargestreker fra gulv til tak nesten - krangler med sine søsken om alt. Griner for hver minste lille ting - eg må bare overse henne når hun er på det værste. Må til tider gå ut av huset - er redd for om naboene tror me misshandler henne...hehe. Vesla hu har hatt masse problemer gjennom sine 7 mnd. Først sykehus innlegelsen. Men fra me kom hjem har me hatt mye gråt/skriking. Noe me har trodd har vært kolikk. Men hun har ikke gitt seg. Hun har enda tider der hun skriker og skriker - me ser hun har vondt. Har veldig mye forstoppelse, men plutselig går det over til diare - helt grusom diare - men så tilbake til forstoppelse. Utslett har hun hatt litt av inn i mellom. Men ingen varsel lampe har ringt verken hos lege eller helsesøster. Me hadde begynt med grøt og middag da hun begynte med forstoppelse og diare + utslett. Så da kuttet me ut alt det og gav henne bare melk uten at det ble noe slutt på problemene. Så begynte me med å gi henne grøt til frokost - dessert før første hvil + litt melk, så middag da hun stod opp - desesrt + litt melk før neste hvil, så masse grøt + litt melk da hun la seg. Plutselig hadde me en ny baby i hus. AHHAA tenke me - hun tåler ikke melk. Tar kontakt med helesasjon og lege mandag (nå) og jo dei er enig i at det da er mest sannsylig melkeallergi. Samme dag er me på apoteket og kjøper Hypoallergen melk 50kr dyrere... men men. Nå får hun melk når hun står opp - melk når hun legger seg + middag og melk - grøt og melk... Hun er bare helt herlig. Endelig kan eg nyte babyen min... hmmm ja me har ikke hatt mye kos her dei siste månedene. Eg får ta det igjen nå. Så må til lege for utredning. Om det er bare en melkeallergi som hun kanskje vokser av seg eller inntoleranse. Skal bli spennende å se. Kanskje eg får litt mer tid til å komme innom her igjen også nå som ting ser ut til å roe seg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138196168-april-her-kommer-enda-ei-som-ikke-er-her-s%C3%A5-mye-som-f%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå