solsikke73 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Endelig .... !!!! var folikkelene blitt store nok. Ble noe uttålmodig da jeg måtte tilbake for UL for å sjekke størrelsen på eggene en tredje gang (første UL dag 9 var sist fredag).... Har fått bestilt flybiletter (fredag ettermiddag ned og mandag opp) og hotell, så nå er det virkelig... . Får bare krysse fingerene og håpe at det blir nok egg av bra kvalitet.... Lurte på en ting, spurte Nordica noe om dere hadde noen spesielle ønsker vedrørende donoren ???
LykkeligSomMamma Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Så spennende! Det blir tur på oss neste uke tror jeg Hvilken syklusdag blir det uttak på for din del da? Jeg er på stikkedag 3 nå og hadde håpet jeg fikk brukt billettene til neste fredag som jeg kjøpte i all iver, men skal litt til tror jeg. Jeg tror Nordica spurte oss om utseendet på donor, men ikke noe mer enn det. Hva med deg?
Månestråle75 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Dette blir spennende! Masse lykke til! Ja, Lindenberg ville ha tilbakemelding om donorønsker innen jeg reiste ned til Nordica. Jeg sendte han en epost med ønskene mine, og når jeg kom dit hadde han det klart ;-)
solsikke73 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 Hei Jeg er idag på stikkedag 14, og skal ha totalt 15 stikk (torsdag ettermiddag), før jeg setter eggløsningssprøyten tordsdag kveld. Jeg kjøpte ikke noen bilett på forhånd, og kan være glad for det (det tok sin tid). Men hvor fort det går kommer så langt jeg kan skjønne veldig ann på person og dose. Du kan jo håpe at alt går etter planen. Jeg har ikke fått noen forespørsel enda vedrørende donor, så jeg er bare ute og prøver å finne ut hvordan ting fungerer. Jeg bør muligens sende en e-post ned innen jeg reiser på fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå