AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Jeg har termin 4 aug, noen andre der ute som vil møtes en dag kanskje?
eir@ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Jeg blir gjerne med på BiM-treff Har termin 7. oktober.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 jeg blir gjerne med på et treff.. termin 13.okt..
eir@ Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg er fortsatt på jobb på dagtid, så foreløpig passer det best med et treff på kveldstid for meg. Hva sier dere? Når passer det?
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 jeg kan godt være med og møtes på kveld, jeg er sm, så jeg har hele dagene til rådighet..
Scotta Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Hei alle sammen... Hva med å møtes hver torsdag på Bjørset, skolevegen 3? Jeg har lest flere oppslag på butikkene om småbarnstreff på denne adressen (hver torsdag fra 11-14). Hva om vi treffes der? Fin møteplass for både gravide, barn og småbarnsforeldre. Da sees vi der neste tordag?
eir@ Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hei! Tror ikke det er treff på Bjørset på torsdager for tida, tror alle mammaene som var der har begynt i jobb, igjen. Noen som har vært der i det siste? Hvis det er noen som fortsatt har lyst til å treffes, kan vi jo feks. starte med et cafétreff denne uka, hva med torsdag? Håper å høre fra dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå