Gå til innhold

Tips mot verk i leddene?

Anbefalte innlegg

De siste dagene har det begynt å verke mye i fingrene, håndleddet, litt i skuldrene og tærne. Har også blitt mer pløsete i ansiktet, og bein og fingre er fulle av vann. Noen som har det samme, har noen tips eller en forklaring på hvorfor jeg har så vondt i leddene? Har det en sammenheng med vann i kroppen?

Vi er jo alle på innspurtsiden nå hvor plagene hører med, men er så rart hvordan kroppen forandrer seg så mye bare over natta. For en uke siden var jeg jo i topp form, vasket huset og greier!

GOD SOMMER! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138196065-tips-mot-verk-i-leddene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å drikke mye vann?jeg begynnte å få en del vann i kroppen.menn har vært flink til å drikke en del..har vann på flaske å da er d lettere å få d i seg synes jeg:)

å jeg er blitt mye bedre allerede..

å når en har en del vann i kroppen så belaster d jo ledd å sånn og så d er godt mulig d er pga d..

Oi, stakkar ! det samme hadde jeg i fjor da jeg gikk gravid og det kom noen måneder før......Jeg trodde faktisk at jeg hadde fått leddgikt. Dette hadde jeg faktisk en stund etter fødsel også. Verket spesielt i fingerleddene og under bena. Ingen kunne si hva det var. Det er heldigvis helt borte nå. Hvis det kan være en trøst ! jeg hadde nyrebekkenbetennelse og urinveis inf. gjennom hele forrige svangerskap og gikk på selexid. Jeg trodde at det var medisinene. Fikk tatt masse prøver hos legen, men ingenting tydet på leddgikt etc heldigvis. Testet også for borrelia !!! Du burde fått tatt en blodprøve. Bedre å være på den sikre siden:-) Lykketil !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...