Gå til innhold

hvor er dere på lista? symfyse - fundusmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært litt under ved målinger. nå er jeg litt mye over. har dere å vært opp og ned? jeg er i uke 21 og 22 i symfyse - fundusmål. vet ikke helt hva vanlig er, men fikk høre jeg var litt over.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei. jeg ble også målt til 22 iuke 21..ble jo litt bekrymet da jeg så det. har en gutt fra før som var 4572 g da han ble født. Så jeg lurer veldig på om dette tyder på at neste man blir like stor eller større???

Liker jo ikke å ligge på oppsiden av det grønne feltet liksom:(

Skrevet

Jeg var på kontroll i dag, og legen tok SF mål. Kom hjem og oppdaget at hun ikke har krysset av på kurven på kortet, og ikke leste hun opp cm-verdien heller. Litt irriterende, for jeg er jo nysgjerrig på hvor jeg er på skalaen. Men jeg tipper jeg ligger på gjennomsnittet. Gjorde i alle fall det med de to første. Så får jeg bare vente til neste kontroll, eller måle selv;-) i mellomtiden, hvis nysgjerrigheten blir for stor...

Skrevet

de målte 19 i uke 19 hos meg, hun sa hun var veeldig stor:P haha så det var litt gøy da, jeg er jo ikke stor i vekst selv jeg er 152 cm så jeg er liten med en stor mage:P

Skrevet

23 uker og 23,5 cm:) over det grønne feltet:) satser på at det ikke blir noe stor beby lell altså... blir spennende å se fortsettelsen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...