(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Noen som har erfaring med denne? Fordeler/ulemper, gjerne erfaringer med fargen Cream leatherette(?) Takk, takk
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har den, men ikke i den fargen... Liker min godt da! Kjempefin og ordentlig babyvogn.. tradisjonell
79fia Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har den i den cremefargen. Den står der ubrukt enda.. Synes den tar en del plass i bilen, men kommer ikek til å ha behov for å putte den inn i bilen noe særlig.. Er veldig stilig synes nå jeg. Skiller seg jo veldig ut fra alle de svarte vognene man møter i forskjellige former...
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 Ja.. Liker den så godt! Men har ikke sett den i virkeligheten enda.. Synes det er rart det ikke er flere her inne som har kjennskap til den?
Cathrine 85ogEmil Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Ja jeg har den, og det er bare snakk om dager før den skal tas ibruk:) og gleder meg som en unge! har bare fått positive tilbake mld på den, og jeg selv synes den er helt nydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå