Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trur mange av oss opplever det veldig forskjellig. Jeg har det i hverfall helt anderledes nu enn første gangen og da kan det være greit å lese om andre som har det på samme måten slik at man kan roe seg litt ned. Får litt panikk innimellom og er redd for at det kansje er noe anna enn bekkenløsningen. Har i hovedsak vondt fremme over skambeinet og i lyskene på begge sidene. Hvis jeg skal gå noen plass uten krykker så gjør det vondt også i ryggen/overgang til rumpa og litt nedover beina. Føler meg som en krøpling. Er bare 17 uker på vei og må bruke krykker for å komme meg noen vei. Har vært i jobb fram til nu, men bare 40%. Sykemeldinga går ut neste søndag og da trur jeg ikke jeg klarer mer. Er jo totalt sengeliggende resten av dagen etter tre timer på jobb. Har jo en unge fra før og en mann som jeg også gjerne vil tilbringe litt tid sammen med.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138195537-beskriv-dine-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tina-Mari

Oi oi oi!!! Ja dette er ikke noe å se frem til i allefall... Jeg er kun 5+3 på vei (ja veit det er lite), men jeg er øm i hoftene allerede. Jeg har skeivt og bakovertiltet bekken, og brukket halebein på 3 steder...

Halebeinet har ikke rørt seg det siste året før nå...og bekkenet mitt er aldrig vondt ellers. Det beste er å ligge på ryggen med begge bena rett ut og ikke røre meg. Hadde det ikke vært for smertene og krampene i magen, så hadde det sikkert gått fint å ligge sånn hele natten.

Kan dette være starten på bekkenløsning?

Jeg er gravid for aller første gang..

Ønsker alle lykke til og minst mulig smerter!!

Jeg er i uke 14 av mitt andre svangerskap. Jeg har bare vondt bak i korsbeinet, rumpe og hofter. Ikke vondt foran. Jeg har ingen låsninger eller skjærende smerter. For meg kjennes det ut som mer verkende, betennelsesaktige smerter. De er der hele tiden og værre hvis jeg ikke har tatt det helt med ro. Hvis jeg har hatt en dag med mye aktivitet så er de neste dagene preget av mye smerter. Akkurat som om området er overbelastet og ikke kan slappe av. Bare smerter hele tiden...Moro moro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...