Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 er såå glad i red bull. men vil klart ikke skade barnet jeg bærer... peiling??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Er ikke red bull full av koffein? Det er anbefalt å begrense mengden koffein per dag. Max to kopper kaffe, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Nei, du bør ikke drikke Red Bull. Særlig i begynnelsen av svangeskapet må du være forsiktig med koffein, bl.a pga faren for å abortere. Red Bull inneholder masse koffein. Du bør nok holde deg unna til du er ferdig med å amme.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 ok .. da gjør jeg d. drikker en iskaffe om dagen, liten så klart... har hørt at d skal gå ok =)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Red Bull har et koffein-innhold på 320 mg/l og vanlig kaffe har et koffein-innhold på 600 mg/l, så det er "farligere" å drikke kaffe.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Drikker mye Redbull. Og jeg skal si at negler og hår har blitt sterkere pga all B vitaminen. Babyen er frisk som en fisk.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Det er mye mer koffein i en red bull enn i tilsvarende mengde kaffe. Og sååå mye sukker!! Ikke akkurat god ernæring når du er gravid
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 http://www.redbull.com/#page=ProductPage.Ingredients One can of Red Bull® Energy Drink contains approximately the same amount of caffeine as a cup of coffee. Riktig nok har red bull mere sukker, men også b- vitaminer til en liten hær. Så det er ikke så galt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 hehe =) det står faktisk d ! like mye som en kopp kaffe =)) nice =)) d kan jeg drikke d da =) *juble* :-D thanx ppl :-* HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 man skal helst ikke drikke så mye kofein, så det hadde jeg ikke ville gjort..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 To kopper kaffe om dagen dobler sjansen for å miste.
!!!! Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Det anonym 2046, må du nesten finne kilden din til. Dessuten er det innenfor anbefallt mengde. www.matportalen.no
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Får da ikke håpe det.. Jg drakk av og til red bull i første tri for jeg var så utrolig trøtt, og måtte bli litt kvikkere på jobb.. koffein skal jo begrenses, men alt med måte.. drakk det sjelden mer enn 1-2 gangeri uka.. og jeg drikker ikke noe annet av koffein. Babyen er der enda den..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er ikke anonym over, men dette har jeg også sett skrevet ganske mange steder. F.eks: http://www.kvinne24.no/index.php?option=com_content&task=view&id=754&Itemid=219 og http://www.bt.no/utenriks/article480987.ece
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Red Bull er ikke noe gravide drikker. Ikke mødre som ammer heller.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 "Babyen er der enda"???? Har du samme holdning overfor alt som ikke er anbefalt for gravide? Bare fordi babyen din er der enda?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 20:46 her: Her kan du lese mer om at to kopper kaffer kan doble sjansen for spontanabort, Ytringsfrihet: http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article3221760.ece Tror du fremdeles ikke noe på det?
Miss Misantrop Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har drukket Red Bull. (Ikke første trimester men andre) Ganske mye også. Jeg blåser aldeles ikke i barnet mitt. Koffein inholdet holder seg innenfor matportalens anbefallinger. Sukker er ikke bra, men det spiser jeg uansett. Heng meg den som vil. Verden har større problemer en redbull eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå