Gå til innhold

barbering nedentil ved k.snitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei... Jeg tror ikke du trenger og barbere deg selv.. Jeg har jobbet på sykehus tidligere( ikke føden ) men der barberte vi alltid pasientene selv før operasjon:0) Evt kan du jo ringe sykehuset og høre..;0) er som regel ikke alt som må bort, bare hvis du har hår der operasjons kuttet vil bli..

Jeg hadde ks på Fredrikstad sykehus for 3år siden og da barberte de ikke, men skal sies at det var så og si et hastesnitt... Skal ha planlagt ks nå, men har ikke fått noe beskjed enda men mulig jeg får det når jeg skal på kontroll uka før ks.

Jeg ville ringt og spurt jeg om du er usikker:)

Annonse

Hei !

Jeg fikk nettopp brev fra sykehuset i forbindelse med innleggelse til planlagt keisersnitt 21. august. Der står det:

"Du må ikke barbere deg på eller nær operasjonsstedet. Dette kan føre til uren hud, som gjør at operasjonen må utsettes."

Jeg ser ikke for meg å gå med urydda bikinikant i hele sommer, så det må da være lov å barbere seg i alle fall inntil to uker før operasjon, så eventuelle urenheter kan bli rene igjen...

Videre står det at etter jeg blir vekket på operasjonsdagen, blir jeg barbert på magen, får lagt inn kateter osv.. Så der jeg skal føde er det full service inkludert intimbarbering ;-D

Hei

På Ullevål barberte de ikke! Ble tatt med keisersnitt for 11uker siden, og kan ikke huske noen overhodet nevnte akkurat det. Og snittet mitt er veldig langt nede...akkurat der håret starter. Men hvis man har hår langt opp er kanskje saken litt anderledes...

Lykke til:) Det er vondt etterpå altså!!!!! og i flere uker etterpå, men nå(11uker etter) har jeg begynt å få følelse rundt kuttet og magen begynner å bli mer som "før"...

Hadde mitt KS der for to og et halvt år siden. Da tok de bare nederst på magen... ga de deg noen grunn for at de skulle ta full intim-barbering? For det klarer jeg ikke å se for meg noen grunn til at de skulle ta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...