Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg blir bare mer og mer bekymret etterhvert som termin nærmer seg jeg... er veeeeeldig overvektig og beg å bli redd for evt komplikasjoner under fødselen og greier.... tar veldig på å gå å tenke sånn hele tiden.. jordmor prøver å roe meg så godt hun kan men hjelper liksom ikke det heller... jeg er nå 31 uker på vei og veier 133 kg,og håper ikke at vekten flyr i været framover nå... er det flere på min str her eller andre som har vært opp mot 140 kg når de har født og ikke hatt noen problemer med fødselen og greier????? trenger noe positivt nå kjenner jeg.....
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 hei, du trenger ikke bekymre deg, trenger ikke ha noen komplikasjoner , bare fordi du er stor.. jeg veier 127 kg nå,(21+5) vet ikke hva jeg veier ved fødselen, men hvis det blir som sist, går jeg ned litt.. hadde ingen problemer, revnet ikke, go var oppe å gikk etter 1 times tid.. så ikke tenk på det. det vil nok gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå