Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg velge (20mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en emmaljunga city cross i soft pink og svart. men er litt lei av den og vurderer derfor å selge den.

Derfor lurer jeg på om kanskje noen kan anbefale meg en fin og god vogn til min datter på 20mnd... Jeg ønsker litt friske farger. Er usikker på om jeg vil ha 3 eller 4 hjul.

Syns det er viktig at den er fin å se på men også god å trille tur,lett å få inn i bilen,lett å få den på tog/buss,at hun kan sove komfortabelt i den,eventuellt at det er plass til voksipose i men ikke et must. Jeg ser at mange av de nyeste vognene er veldig smale. Jeg vil ha noe helt annet enn emmaljunga.

Og et spm til... Hva kan jeg selge den gamle for? den er kjøpt i mars 2007, Den er jo godt brukt men ser fin ut!

Håper på mange tips/svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Tror jeg ville valgt Easy Walker eller OTH.. Har ikke personlig erfaring me de, men har jo veldig godt rykte da;o)

Har selv Citycross og tenker å bytte den i en av de da snuppa er over et år, syns ikke de vognene er noe særlig før d...

Skrevet

Tips til pris, se på finn hva tilsvarende vogner er lagt ut for;o)

Skrevet

Hei! Jeg er veldig interessert i en city cross soft pink vogn!!

Er vognen din pent brukt?

Vet du hva du vil ha for den? Jeg leter og leter etter City Cross i den farga...

Meld meg gjerne her om du skal selge!!!

Bor på østlandet -ikke langt fra Oslo.

Skrevet

Vil anbefale oth urban jungle. Det er trehjulsvogn med svingbart forhjul som kan låses. Fyller alle kriteriene dine, og er en fantastisk god vogn. Vi er utrolig fornøyd, har hatt oth som sportsvogn til begge ungene. Utrolig god trillekomfort på alle typer underlag, stabil, god sittestilling og liggestilling, enkel i bruk.

Anbefaler å kjøpe med bumperbar/sportsbøyle, den er god å ha. Tar du den av vinterstid er det god plass til voksipose i vogna.

Finnes i mange fine farger, og trekket kan skiftes ut om du ønsker å variere litt =)

Skrevet

TFK!!! Stor og romslig vogn. Holder ut vognperioden.

Skrevet

Ja, til en snart toåring vil jeg også anbefale deg en TFK. :)

Kjøpte den da minste her var ret oppunder 2. (Dvs hadde først easy walker men den likte jeg ikke så godt så byttet den inn i en TFK etter to mnd..) TFK er utrolig god å trille, Barnett har god plass til det er ferdig med vogn for alltid. (Kan ligge i hel sovestilling til 3 årsalder om det så måtte være.)

Jeg er ihvertfall knallfornøyd med TFK. (Har forøvrig joggster twist.)

Kommer til å beholde den, sånn at neste som kommer nå vil overta den når Emmaljungaen er ferdigbrukt. :).

Skrevet

Pst... sniker meg innpå igjen!!

Som sagt så er jeg veldig intr. i en city cross i soft pink!!

Så hvis du skal selge så kontakt meg gjerne :)

Jeg sjekker denne tråden med jevne mellomrom jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...