Gå til innhold

Er dette normal reaksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fikk sprøyte for ca to uker siden. På 1- års kontrollen.

De første timene etterpå gikk greit, men så plutselig begynte han å hylskrike når han satt i bilen. Når jeg skulle ta ham ut og sette ham ned, klarte han ikke å stå på beina. Jeg kunne ikke røre beina hans uten at han hadde syke smerter. Beina skalv veldig og. Etter et par timer med hylskriking ringte jeg legevkta. Jeg var jo livredd!! Kom inn til legen han så på sprøytestikkene for så å si at dette er en helt vanlig reaksjon, og at jeg bare måtte gi ham paracet mot smertene.

Helt normalt?? Jeg har aldri hørt noe om det.

Det gav seg gudskjelov dagen etter, men må innrømme at denne episoden har gjort meg enda mer skeptisk til vaksinasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som samme reaksjon som den ene ungen til angelica hadde hatt.....personlig hadde jeg ikke syntes det var en ok reaksjon....et sprøytestikk skal ikke gi slike smerter i etterkant uansett....

du har god grunn til å være skeptisk til vaksiner synes jeg...og spesielt siden den neste er mmr som av mange oppfattes som en overflødig vaksine i vårt samfunn....og er den vaksinen noen har linket opp mot autisme.....men det vet du sikkert....

kikk rundt på linkene....jeg skal se om jeg finner den hvor folk har skrevet om vaksine reaksjonen de selv har opplevd.....

Skrevet

her er den tråden, føy gjerne på din sønns reaksjoner, fint å ha samlet alt i en slik tråd, uansett den reaksjone jeg nevnte står der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...