Gå til innhold

LOKALER I BERGEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til noen flotte lokasler i bergen, som ikke er så dyr?

Gifter oss i skjold kirke i fana, så helst på denne siden av bergen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hvor mange dere skal være, og hva dere anser som "dyrt"

Da vi sjekket rundt, var det ofte billige kuvertpriser, men fryktelig dyr lokalleie.

Vi skal ha vårt selskap på Legenes Hus www.godfordoyelse.no om noen uker :)

Ellers sjekket vi opp rekstensamlingene, fana roklubb, kronstad hovedgård bl.a

kan gå inn på www.gategourmet.no, der står det litt også

Disse lokalene er ikke fryktelig langt vekke fra Skjold kirke

se også www.fanacatering.no

huff, dette ble rotete

Håper du skjønner :)

Skrevet

tusen takk for tips:)

Har vætrt på ewtt sted å sjekket.. villa skjoldtun.. men de var så jævla useriøse og vimsete på visningen, at det troppet vi.. forbannade drit;P

Skrevet

Villa Skjoldnes??

Vi snuste litt på denne, men da de skulle ha over 7000 i lokalleie i tillegg til en ganske stiv kuvertpris så takket vi fint nei! Der var jo også dette stedet som krevde dobbelt leie da bryllupet skulle være et alkoholfritt arrangement. Hårreisende! husker det sto i BT for et års tid siden...

Jeg kan si fra etter 26 juli om jeg vil anbefale der vi skal ha bryllupet ;) Foreløpig er vi fornøyd med lokalet (stooort gammelt hus med en gedigen hage utenfor, kjempekos!) og de som arrangerer. Håper det går bra på selve dagen også :)

Skrevet

Ja, de skulle jo ha 10000 for leie, så kom mat og drikke utenom.. hadde glatt kostet 69-70 tusen og litt til..

vi er på jakt etter ett lokale som vi kan lage mat selv og sånt.. som en gymsal liksom.. vi har ikke så mye råd, spessielt siden vi skal ha rundt 60-70 gjester:|

Skrevet

Jeg vet om noen, men har selvsagt ikke ide om hva de heter!

Vet det ligger noen lokaler på vei mot Os, ikke langt fra nervesanatoriet.

Og noe som heter Unneland selskapslokale (???)

Vet heller ikke om Fana Roklubb har privatutleie, går jo an å spørre

Men har dere tenkt å lage all mat selv, eller catering firma?? Vi lekte med tanken på å finne et lokale og bestille mat fra catering, men dette ble like dyrt. Eneste fordelen der var at vi kunne stått for drikkevarer selv, og ikke betalt i dyre mengder slik vi må nå :)

Skrevet

hmm.. husker INGEN navn på noen av lokalene.. drit kjipt.. ja, skal spørre litt rundt og sånt..

Ja, middag og lagingen står vi for selv.. drikken og.. vi gifter oss juli neste år;) er en stund til, men bedre å begynne nå en senere.. har allerede begynt å kjøpe inn alkohol( får hjelp fra familie som kjøper for oss i utland osv) og jeg har så og si bestemt hva som skal stå på menyen.. Blir enkelt og lett:)(er ganske kresne begge to, og siden det er vårt bryllup, så vil vi spise det VI vil);) Hjelp til laging og servering har vi alle veier:) Får folk på min jobb til å hjelpe og servere og lage, svigermor sine venner ville også hjelpe til;) Vi skal prøve å gjøre det så billig som mulig:) Morfaren min er gartner, så han hjelper til med blomster og brudebuketten:D Og siden jeg jobber på hotell, så får jeg kongesuiten te en rimlig penge:D Brudesuiten her er en vits, syns den er forferdelig.. og hvem i alle dager vil ligge i 2 enkeltsenger på bryllupsnatten?:| galskep;P

Skrevet

På Nordås er det et grendahus/barnehage som er ganske fint... Men vet ikke om de leier ut til andre enn de som bor der, men det er jo bare å høre.. Dette huset ligger ikke langt fra Reflex, bohus osv..

Du kan kanskje høre med idrettslag rundt omkring om de har noe klubbhus el.l å leie ut.. Ungdomshus finnes kanskje?

Skrevet

Hei...

Fana roklubb kan du leie og stå for mat og drikke selv.. det ligger nydelig til ved nordåsvannet, rett over vannet fra gamlehaugen. Vi snuste på det, men valgte krohnstad hovedgård. Det er gate gourmet som står for utleie v begge de stedene, men på hovedgården må man bestille maten gjennom de, det slapp man på roklubben. Helt ok lokaler, lyse og fine med fantastisk utsikt! Vi ønsket en litt mer romantisk og "gammeldags" atmosfære, ellers hadde vi nok gått for det:) De har stort kjøkken osv der..

Lykke til i jakten:)

Obs... du kan også leie gamle travbanen sitt klubbhus på skjold.. det er også helt ok..

Skrevet

Vi har leid stallmestergaarden på Os, ikke veldig billig å leie (kr 7000), men vi kan ordne med mat og drikke selv og de har fullt utstyrt industrikjøkken.

Vi bestiller catering fra 3-part og kommer på kr 230 pr kuvert + alkohol som vi ordner selv.

Så alt i alt så blir ikke leien så dyr når man kommer ned i så rimelig kuvertpris:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for alle svar:) Skal se litt rundtomkring og:) sjekke desse stedene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...