Gå til innhold

Er dette navnet finest alene eller som dobbeltnavn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene :) Kjempefint navn (er enda litt snurt fordi søsteren min fikk navnet Vera og jeg noe kjedelig =)

Skrevet

Liker mellomnavn jeg. Altså ikke dobbeltnavn. Jeg og mine to brødre har alle mellomnavn, som vi ikke bruker til hverdags altså, eller... vi bruker det egentlig altså, men det er der, og det er fint å ha! :-)

Synes ikke det er særlig identitet over f.eks Per Olsen, så har man et mellomnavn der også, så blir det mer.. personlig liksom..

Skrevet

Vera er såpass spesielt at det godt kan stå alene, men samtidig kan det være litt dølt med Vera Karlsen f.eks... Oser vaskekjerring... Da synes jeg det er litt mer stil over Vera Sofie Karlsen, etter min mening.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt det i det hele tatt, men det er nå min smak da. Er ikke så glad i dobbeltnavn, så sant ikke begge skal brukes til vanlig.

Skrevet

Jeg synes Vera trenger et mellomnavn. Vera Sofie var et fint forslag.

Skrevet

Jeg synes det kommer an på etternavnet. Har dere et langt og spesielt etternavn, eller kanskje to etternavn, synes jeg det holder med Vera.

Er generelt ikke så glad i dobbeltnavn, men synes det blir kort med f.eks Vera Lund, Vera Haug, Vera Bø. Da ville jeg nok heller brukt Vera Sofie Lund, Vera Sofie Haug.

Men har dere to etternavn f.eks Vera Fagerli Kristiansen (oppdiktet eksempel) synes jeg det holder med et fornavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...