Gå til innhold

hva bruker dere mot hemorider....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang i livet mitt har jeg fått hemorider....skal aldri le av det mere....hehe....det er kjempevondt,klarer bare å ligge.....i morgen MÅ jeg på apoteket å handle noe mot smartene og ubehaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne var ment på 3 tri...men om noen har gode råd så mottas de med TAKK!!!!!! hehehe

Skrevet

Etter jeg fikk 1.mann fikk jeg noen hemorider-prøvde ALT som var å finne på apoteket av slike hemoridesalver, men ingenting hjalp! Så-da prøvde jeg SPENOL etter råd fra min bestemor, og det hjalp gitt!!

Skrevet

På apoteket har de noe som heter sherinproct eller noe, det hjelper noe... Du må ha resept om du skal ha stikkpiller i tillegg til salve.. (akkurat som om det er noe man ville missbruke ;-)

På sykehuset fikk jeg tips om å bruke noe fra helsekosten som hete kastanjesalve eller vanlig honning. Har ikke prøvd det...

Skrevet

Den mildeste salven mot det heter vel alcos anal, og fåes på apoteket. Men jeg synes at den lukter litt mye, og er jo ikke noe stas å føle at man går rundt og lukter hemoride-krem ;)

Sheriproct lukter ikke noe, men den kan være litt sterk, så greit å ikke smøre på for mye, kan bli litt sår i starten. Men den er nok litt mere effektiv enn den andre.

Skrevet

hva gjør en hemoride krem med hemoridene...? blir de borte eller demper den ubehaget?? hehe dette er ikke gøy gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...