Lillebror Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 for første gang i livet mitt har jeg fått hemorider....skal aldri le av det mere....hehe....det er kjempevondt,klarer bare å ligge.....i morgen MÅ jeg på apoteket å handle noe mot smartene og ubehaget.
Lillebror Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2008 denne var ment på 3 tri...men om noen har gode råd så mottas de med TAKK!!!!!! hehehe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Etter jeg fikk 1.mann fikk jeg noen hemorider-prøvde ALT som var å finne på apoteket av slike hemoridesalver, men ingenting hjalp! Så-da prøvde jeg SPENOL etter råd fra min bestemor, og det hjalp gitt!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 På apoteket har de noe som heter sherinproct eller noe, det hjelper noe... Du må ha resept om du skal ha stikkpiller i tillegg til salve.. (akkurat som om det er noe man ville missbruke ;-) På sykehuset fikk jeg tips om å bruke noe fra helsekosten som hete kastanjesalve eller vanlig honning. Har ikke prøvd det...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Den mildeste salven mot det heter vel alcos anal, og fåes på apoteket. Men jeg synes at den lukter litt mye, og er jo ikke noe stas å føle at man går rundt og lukter hemoride-krem Sheriproct lukter ikke noe, men den kan være litt sterk, så greit å ikke smøre på for mye, kan bli litt sår i starten. Men den er nok litt mere effektiv enn den andre.
Lillebror Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 hva gjør en hemoride krem med hemoridene...? blir de borte eller demper den ubehaget?? hehe dette er ikke gøy gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå