singo Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 trenger de merkesko? hvilke kvalitetsko er bra og nettbutikker?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Tror absolutt at de trenger GODE sko iallefall. Foten former seg lett når de er små, så det er viktig å finne en sko som passer godt på foten til hver enkelt. Ecco har vært riktig sko for mine, da de har litt "lubne" føtter. De er dessuten lette, og gjør det enklere for dem å gå. Viktig å ikke bruke "arvesko", da disse allerede har formet seg etter noen annens fot.
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Ecco og Geox sko har vi brukt og bruker fortsatt på vår 3 åring:)Ordentlig gode sko:)
singo Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 ok, det var igrunnen det jeg kanskje trodde...mini har også ganske lubne føtter.skal begynne i bhg når han er 1år så kanskje jeg skal gå for ecco da..
Yo&La+spire Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Eg synes både ecco og geox, og de fleste andre sko i butikkene her i norge er altfor stive. Spesielt de minste skal ha myke sko med myk såle (du skal kunne vri sålen enkelt helt rundt). Vi har kjøpt see kai run til snupp og de er herlige. Myke og litt bredere framme slik at det er god plass til tærne. Designet for de minste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå