Gå til innhold

Hvilken str. bruker januarbarna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig :)

Vesla mi bruker 68.

62 brukte hun i ca 3 uker, rakk ikke bruke alle klærne engang.. Ble nesten litt skuffa, for hun fikk så mye fint..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

68 er sånn akkurat nå,må opp på 74 i endel plagg..

Skrevet

Har brukt str. 68 ei stund nå, men noe i str 74 også :)

Skrevet

Pode begynner snart på 80, han har brukt 74 siden han var 3mnd

Skrevet

Tulla vår bruker 68 og har nå begynt å bruke 74 også, selv om det er litt romslig. Koselig å kunne bruke klærne litt lengre, så derfor tar jeg i bruk det jeg har i større str litt tidligere enn strengt tatt nødvendig.

Skrevet

vesla bruker 74 i body, men 68 i bukser...

ser de fleste er på 74, men det skal jo liksom være 9mnd størrelse?

Skrevet

her bruker vi 74...

Skrevet

mest 68 , noe i 74

Skrevet

62 og 68

Skrevet

Nå bruker Althea (født 21.januar) str 68, men enkelte plagg begynner å bli små, så vi bruker litt 74 også.

Hun var lita da hun ble født, vi brukte nemlig str 56 i 6 uker før vi gikk over på str 62. Men nå vokser hun fort:)

Skrevet

Her bruker vi mest 68, men har begynt såvidt på 74:-D

Skrevet

Her bruker vi bare 68 - buskene er nok litt store, men det går. Var på 6 måneders kontroll i går og snuppa er 66 cm lang :-)

Skrevet

Hællæ frøken:)

Gjett hvem som har vokst fra 68 og er på vei opp i 74, hi hi :) Mest på lengden da, men likevel!

Stille i nabolaget i kveld, ingen bakgrunnsmusikk til hvitvinen min...

Skrevet
hehe, her går det i 56 og 62. Nettopp begynt med 62 jeg, da. Og det meste der er faktisk stort ennå. Noe av 56 begynner å bli litt smått over skuldrene, men er så glad i mange av de plaggene. Men tror nok min småen er liten. jaja, da har jeg han som baby lenge.
Skrevet

str 74, men noen av buksene er litt lange i bena.

Skrevet

Mammaen til Luca: hvor stor er barnet ditt?

Skrevet

Han bruker 68 og 74. En god blanding ;)

Skrevet

lilletuppa mi bruker mest 68, men har tatt i bruk noe i 74 også... hun var bare 64 cm på 5mnd-kontroll, men 7900g, så liten og rund, hehe:)

Skrevet

jenta mi ble født 22.des og hun har akkurat begynt å bruke 68 nå. men hun var liten ved fødsel da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...