BergensMamma18 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er fullpumper (ammer av og til) Har gjort dette i 3 uker nå, og kiloene bare renner av:-( Jeg er blitt altfor tynn..Jeg spiser bra.. Noen tips?
Manx Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Jeg har en datter på snart 5 mnd og ammer henne, har også gått ned altfor mange kilo, og er jo ikke så stor fra før av heller.. Ser jo ut som et beinrangel snart og ingen klær passer. Jeg trives absolutt ikke med å se sånn her ut, skulle gjerne hatt minst 5 kg ekstra på kroppen! Jeg også prøver å spise mye, tar heller en brødskive mer enn før med ekstra mye pålegg osv. Men hjelper ikke. Får håpe det blir bedre etter man har sluttet å amme.. sukk...
BergensMamma18 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Skjønner hvordan du har det, ser ut som ett beinrangel selv..etter fødselen veide jeg det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid.. og nå har jeg tatt av 6 kilo på bare 3 uker:-( og ikke er jeg noe stor fra før av jeg heller.. Er redd jeg må slutte å pumpe/amme forsetter det sånn:-(
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Gjør som meg.. spis sjokkis... Gått ned det jeg skal også litt opp igjen. Har fått heeelt dilla. Men skal bli bedre nå! Skjerpings! he he he... (snuppa er 2 mnd)
Manx Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Ja det er jo ikke bra å gå for mye ned i så full fart. Snakk med legen din om det, jeg vet om andre som ble rådet til å slutte å amme pga. dette. Blir jo svimmel og mister energi også. Jeg kan heller ikke gå ned mer nå, da må jeg slutte å amme.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 har slutta å amma for 2 mnd siden. men går ikke mye opp enda heller.. er 170 høy og 52 kg.. (var nede i 49..) meeeen!! jeg har begynt å trene, trener styrke sånn at jeg får litt muskler..) opp nesten 3 kg i muskler!! er fortsatt veldig tynn da, men ser litt bedre ut nå med litt muskler:))
mamma'n til knerten Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg gikk ned 6 kg mer enn utgangspunktet mitt pga amming, men nå har det stabilisert seg ihvertfall. Knerten er nå 8 mnd. Har vel holdt på meg minus 5 kg siden ho var 6 mnd. Er for lite men så lenge det har stabilisert seg går det fint.
BergensMamma18 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 får håpe det roer seg seg litt etterhvert da:-) for det er ikke pent å være så tynn som jeg er nå, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå