Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,,,,, jeg har ei tulle på 4 mnd.og ho SUTRER hele dagen.Uansett hva man gjør så er d ikke godt nok ,som sagt blir gal snart ho virker ikke fornøyd,bare en time på morrakvisten.Er d fler m samme problem eller?er d bare mi tulle som er vanskelig????Hele dagen går i å lure på hva d er ,,,,,,,,noen som har d slik?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe det samme her og, har lagt ut innlegg over.

Skrevet

har det på akkurat samme måten. jeg lurer så veldig på hva det kan være og er bekymret store deler av dagen. slitsomt er det også.

Skrevet

Lurer kanskje på om det er alderen jeg.

Skrevet

ja, det håper jeg, og at den er raskt forbigående. hehe

men kan det kanskje være at det er tenner på gang?

Skrevet

Ja begynner å lure jeg og på om d er alderen,men har hatt to sønner ,små en gang og de var ikke slik v 4 mnd.men ble sinte fordi de ville så mye mer enn d de klarte,,,,,,

Skrevet

Skader jo ikke å ta en telefon til hs og høre? Er vel ikke meninga at de skal sutre hele tiden? Kanskje hun er sulten? At mm/mme ikke holder lenger? Det kan være tenner? Mange muligheter?

Skrevet

Da snuppa var 4 mnd var det mye kontaktsøking. Ikke så mye sutring, men hun ville ikke ligge alene. Måtte enten være i fanget, i sofaen ved siden av oss, eller at vi lå ved siden av henne på gulvet.

Men nå er hun 5 mnd, og kan godt ligge alene igjen.

Kanskje noe med alderen, som de andre sier?

Skrevet

Tulla har startet m grøt ,,hs mente ho var mer sulten så har i grunn gjort d jeg kan m maten hehe.

Skrevet

Hei! Høres ut som snuppa mi det der.. he he.. Hun er snart 5 mnd (om 2 dager), og har vært utrolig sutrete nesten hele tiden. Men har begynt å merke en bedring de siste dagene- får bare krysse fingra for at det vedvarer:)

Hun vil helst ikke ligge for seg selv på gulvet (blir bedre og bedre for hver dag nå..), og jeg har gått mye og bært på henne, brukt bæresjal en del. Vært mye ute så hun har sett på trærne osv. det er kjempestas! Tenker som så at dette er kun en periode, de vokser så fort og snart vil de ikke sitte på fang eller bli bært rundt på. Men vanskelig å holde motet oppe når det står på som værst ja...

Må legge til at jenta mi fikk 2 tenner akkurat da hun var 4 mnd, og sikler og klør fortsatt mye. Kanskje din snart får tenner også? Du kan kjøpe et middel på apoteket og smøre på..jeg merket ikke noe bedring av dette men...

Den siste uken har hun også vært forkjølet og tett i nesa stakkars.... Hun er veldig blid om morgenen og på kvelden. Gjør jo ikke noe annerledes da, så tenker noen barn bare er mer sutrete og krever mer oppmerksomhet enn andre. Min er veldig aktiv og vil være med på alt som skjer rundt seg, og får jo tenke at det er en positiv og sunn egenskap:)

Lykke til iallefall!!

Skrevet

Hei ja,,,,, har tenkt mye på tennene pga mye sikling.Men klart blir mye styr når man har to barn til som trenger meg;)håper d går over etterhvert i allefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...