modnas Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Fikk to bukser i dag, og var veldig spent... Advarte sambo om at je kom til å knurre hvis de ikke var store nok... Men gledelig nok er den ene alt for stor! Så hvis det er noen der ute som er utstyrt med "mere vev" enn meg ( ) så har jeg en bukse til salgs! Har problemer nok med å få tak i klær til venlig, så når jeg ble gravid ble det helt håpløst. Men ære være motherhood skal inn å bestille meg mere klær nå!
Punktum ;-) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hvilken størrelse er det på buksa som du vil selge...?
modnas Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Hmmm... glemte visst å nevne det ja Den er 3X. Vil tro det tilsvare 56 vanlig str her kanskje.... Litt vanskelig å sammenligne. Veldig romslig over rompe/lår!
oktavia78 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Klærna fra motherhood er suveren!! Hva slags bukse er det du har til salgs da? =)
modnas Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Det er ei capri demin bukse. Tru kanskje det er denna... http://www.motherhood.com/Product.asp?ViewSource=&Product_Id=36006007&category_Name=Plus+Summer+Sale&Category_Id=6007&MasterCategory_Id=7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå