BergensMamma18 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg pumper og gir mm på flaske..Men på dette måltidet har han ikke spist halvparten engang..sovnet underveis:-) så det jeg lurte på var om jeg kunne spare resten og sette det i kjøleskapet? Det var helt fersk MM som ikke hadde stått i kjøleskapet først..
--¤BlåBoble¤-- Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Dersom melka var helt fersk så varmet du den vel ikke? Dersom du ikke varmet den er det ikke noe i veien for å sette den i kjøleskapet.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Du kan ikke varme det opp igjen, jeg fikk beskjed om å kaste det han ikke spiste opp, noe som er fryktelig kjedelig, spesielt for meg, for jeg hadde bare bittelitt som jeg pumpet ut... kjipt å måtte kaste dyrebare dråper. Men grunnet melkebakterier kan man ikke bruke det på nytt.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 OK, ja det blir jo litt annerledes... jeg refererte til mm fra kjøleskapet som var varmet opp.
BergensMamma18 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Den var helt fersk så var ikke varmet:-)) Tusen takk for svar:-)
*Dora* Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Du kan godt spare det som er igjen av melka for så å varme den opp igjen. Og viss du pumper deg, setter melka i kjøleskapet, varmer opp melka og gir den til barnet ditt og det er mer igjen, kan du sette den i kjøleskap for så å varme den opp en gang til. MEN med morsmelkerstatning skal en kaste det som er igjen.
Gjest mphs Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Man skal ikke varme opp mm mer enn en gang heller. Dette var mot innlegg på april-mamma sitt innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå