Gå til innhold

Bruke det som er igjen av MM på nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pumper og gir mm på flaske..Men på dette måltidet har han ikke spist halvparten engang..sovnet underveis:-) så det jeg lurte på var om jeg kunne spare resten og sette det i kjøleskapet? Det var helt fersk MM som ikke hadde stått i kjøleskapet først..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom melka var helt fersk så varmet du den vel ikke? Dersom du ikke varmet den er det ikke noe i veien for å sette den i kjøleskapet.

Skrevet

Du kan ikke varme det opp igjen, jeg fikk beskjed om å kaste det han ikke spiste opp, noe som er fryktelig kjedelig, spesielt for meg, for jeg hadde bare bittelitt som jeg pumpet ut... kjipt å måtte kaste dyrebare dråper. Men grunnet melkebakterier kan man ikke bruke det på nytt.

Skrevet

OK, ja det blir jo litt annerledes... jeg refererte til mm fra kjøleskapet som var varmet opp.

Skrevet

Den var helt fersk så var ikke varmet:-))

Tusen takk for svar:-)

Skrevet

Du kan godt spare det som er igjen av melka for så å varme den opp igjen. Og viss du pumper deg, setter melka i kjøleskapet, varmer opp melka og gir den til barnet ditt og det er mer igjen, kan du sette den i kjøleskap for så å varme den opp en gang til. MEN med morsmelkerstatning skal en kaste det som er igjen.

Skrevet

Man skal ikke varme opp mm mer enn en gang heller.

Dette var mot innlegg på april-mamma sitt innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...