Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Min lille har stortånegler som vipper rett "oppover". Helt håpløst å klippe de, må bruke neglefil for å file ned den kanten som blir stående opp. Nå har han likevel greid å dele neglen på midten, skjedde sikkert da han lå på magen på matten og sprellet ed bena... Ser veldig vondt ut, men virker ikke som han gjør seg mye av det. Neglen har ikke falt av, men det er en sprekk ca midt på, og det væsker litt. Plaster vil ikke sitte på, da han er så urolig at det bare faller av med en gang. Flere som har sånne problemer med negleklipping o.l?
lille me og mine Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 jenta mi har en slik strek på begge pekefingrene (om jeg husker rett), vet ikke hvorfor det er slik, men regner med at det er noe hun "vokser fra" etterhvert som finger og negl blir større. blir de neglene litt for lang, er jeg redd for at den vil brekke der nede hvor streken er, så passer alltid på at de er godt nedklipt... ellers er det vel ikke så mye man kan gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå